Hjälp mig hitta klänningen jag letar efter!
Hej!
Jag har en idé om en klänning som jag skulle vilja ha och försöker nu hitta den.
Tänk er kjolen på den här:
www.jenjenhouse.com/se/Balklaenning-Hjaertformad-Golv-Laengd-Tyll-Charmeuse-Broellopsklaenning-Med-Rufsar-Skaerpband-Paerlbrodering-Applikationer-Blomma-Or-002013803-g13803
och en väldigt enkel överdel.
Andra inspirationskällor jag har är:
www.jenjenhouse.com/se/Balklaenning-One-Shoulder-Sopa-Tag-Satin-Tyll-Broellopsklaenning-Med-Rufsar-002015487-g15487
Utan bandet på sidan (vilket inte verkar gå att fixa)
www.jenjenhouse.com/se/Balklaenning-Axelbandsloes-Sopa-Tag-Satin-Tyll-Broellopsklaenning-Med-Spets-Skaerpband-002015495-g15495
Utan bandet i midjan och inte lika vid kjol.
www.jenjenhouse.com/se/Balklaenning-Hjaertformad-Kapell-Tag-Tyll-Charmeuse-Broellopsklaenning-Med-Spets-Paerlbrodering-002017538-g17538
Denna är ju bara för vacker!
www.jenjenhouse.com/se/Balklanning-Hjartformad-Kapell-Tag-Tyll-Brollopsklanning-Med-Rufsar-Blomma-Or-002000577-g577
En lite coolare variant.
Jag tänker att jag kommer locka hela håret så det blir axelkort och lite "ruffsigt" med möjligtvis ett snyggt hårsmycke till. Sen vill jag bära pärlhalsband. Så hela outfitten ska försöka återspegla någon slags bohem/chic/modern/klassisk/cool- feeling liksom. Svårt att förklara! Men hoppas någon har lust att hjälpa mig med lite eftersökningar :)