• Svar på tråden Vilken klänning?
  • Cindy01

Har eventuellt annars tänkt kombinera dom, köra klänning nummer 1's överdel och klänning nummer 2's nedredel!!!

• SandraElisabet

Jag tyckte bäst om klänning nummer 2s placering av midjan. Nummer 1s placering var för låg tyckte jag.... Annars är de väldigt lika i modellen, det är bara materialet som skiljer sig, så vill du ha ett luftigt och lite fluffigt tyg eller ett tyngre och slätare? Det är egentligen det som är frågan. Flört Att kombinera de båda kan bli lite mycket tror jag... Jag hade valt nummer 2 av de båda. Solig

• Caledonia

Nummer 2 tycker jag bäst om, den är verkligen superfin! Jag gillar att den inte glänser som nummer 1

• Cindy01

Tack för era åsikter :D

• daniiel

Den andra, lättare och luftigare och känns mer passande för ett sommarbröllop enligt mig :) Har försökt logga in och svara på din fråga om organza, men datorn vill absolut inte samarbeta. Kort och gott vill jag säga att var inte rädd för att beställa en klänning i organza. Min, från Dino, hade det på överdelen och den är otroligt fin :)

• Cindy01

Det blev nummer 2 :D väntar nu med spänning!!!

• karamell

Åh! båda är jättefina!
    Jag älskar tyll så jag skulle nog rösta på 2an, men 1an är också sjukt läcker! 

• stormhelen

Eftersom jag inte gillar tyll så går nr 2 bort helt, och min röst hamnar då på nr:1 - som jag för övrigt tycker är ur tjusig.

Den är stilren och och ser väldigt luxulös ut. Jätte vacker klänning!

• stormhelen
    daniiel skrev 2013-12-10 15:21:45 följande:
    Den andra klänningen är dock i organza, inte tyll ;) Och TS valde den klänningen :)

Aha, jag tyckte det såg tylligt ut (läste inte informationstexterna om klänningarna).

Ja, smaken är ju som baken - så länge Ts är nöjd så är det ju super bra. Det är ju hon som ska bära den och då är det hennes åsikt som räknas och inte någon annans. Glad

Men eftersom frågeställningen var vad man själv tyckte så yttrade jag min åsikt som alla andra. Glad

Svar på tråden Vilken klänning?