• AnnaBanana82

Behöver råd! Någon som beställt denna klänning från JJ´s House?

Behöver verkligen hjälp!
    Jag är lite inne på denna klänning till mitt bröllop men är väldigt osäker på hur den verkligen ser ut... Har sett den på andra sidor på nätet och där är den absolut inte lika fin. Är det någon av alla brudar där ute som har någon erfarenhet av just denna klänning? Är ni i så fall nöjda/missnöjda? Är bandet i midjan så brett som det ser ut och sista frågan är om kjolen verkligen är sådär stor eller om man måste köpa till en underkjol?
    Sjukt tacksam om det är någon med erfarenhet av den som vill ge mig tips!

Ladda gärna up era bilder!
    Tusen tack!!! <3

• Svar på tråden Behöver råd! Någon som beställt denna klänning från JJ´s House?
  • Tindra Tax

Hej,

Jag köpte den klänningen från JJ´s. Jag älskar den! Men vissa delar är inte riktigt som på bilden. Bältet är inte ett bälte utan mer som broderat, jag valde vitt bälte till vit klänning och då tycker jag det ser bra ut. Jag beställde med en underkjol till, den är inte alls så som på bilden utan så det behövs.

Som många andra har skrivit innan så var även min klänning aningen för stor över byst och midja så jag ska ta den till en sömmerska. Underkjolen är alldeles för lång med så även den ska fixas lite. Men jag är jättenöjd med klänningen :)

Jag ska se om jag kan hitta en bild jag vågar lägga ut här!

• Tindra Tax

Här är några bilder på klänningen, den är ju lite stor över bysten så den sitter inte perfekt ännu. Underkjolen behöver fixas till också.

• AnnaBanana82
    Tindra Tax skrev 2013-11-27 19:47:24 följande:
    Hej,

Jag köpte den klänningen från JJ´s. Jag älskar den! Men vissa delar är inte riktigt som på bilden. Bältet är inte ett bälte utan mer som broderat, jag valde vitt bälte till vit klänning och då tycker jag det ser bra ut. Jag beställde med en underkjol till, den är inte alls så som på bilden utan så det behövs.

Som många andra har skrivit innan så var även min klänning aningen för stor över byst och midja så jag ska ta den till en sömmerska. Underkjolen är alldeles för lång med så även den ska fixas lite. Men jag är jättenöjd med klänningen :)

Jag ska se om jag kan hitta en bild jag vågar lägga ut här!
    Hej!

Jättegulligt att du tog dig tid att svara och ge mig bilder, uppskattas enormt!! Du ser jättefin ut i din klänning :) Och det va kul att få se den med vitt band för det går ju inte att se de olika färgerna på hemsidan. Intressant också att få se närbilden, jag tycker nämligen att det ser ut som mer spets än brodyr om man tittar på hemsidans bild!

Stort tack för din hjälp och lycka til med alla bestyr inför den stora dagen!
  • Marie Malmö

Då hör jag om någon har beställt denna klänning och vad ni i så fall tyckte om den?

• AnnaBanana82

Okej, jag har en till klänning (min egentliga favorit från första början). Är det någon som beställt denna? Jag kan inte hitta den på någon av dom vanligaste klänningsidorna utan endast på ebay. På ebay finns den dock hos ett flertal olika säljare. Någon med erfarenhet av både försäljarna och denna klänning. Är den lika fin som den ser ut på bilden?
    och... hur safe är det att handla på ebay...? vad mer än 100% positiva omdömmen kollar ni andra efter?

Tuuuuusen tack på förhand igen!! <3

• madigun
    AnnaBanana82 skrev 2013-11-28 19:20:20 följande:
    Okej, jag har en till klänning (min egentliga favorit från första början). Är det någon som beställt denna? Jag kan inte hitta den på någon av dom vanligaste klänningsidorna utan endast på ebay. På ebay finns den dock hos ett flertal olika säljare. Någon med erfarenhet av både försäljarna och denna klänning. Är den lika fin som den ser ut på bilden?
    och... hur safe är det att handla på ebay...? vad mer än 100% positiva omdömmen kollar ni andra efter?

Tuuuuusen tack på förhand igen!! <3

jag är oxå sugen på den klänningen så jag skulle oxå vilja veta :)

Svar på tråden Behöver råd! Någon som beställt denna klänning från JJ´s House?