• newyork14

Vart köpte du din enkla brudklänning?

Som rubriken lyder, vart köpte DU din enkla vita brudklänning? Letar som en tok efter en fin, enkel, vit klänning till min vigsel som sker i april. Det kommer bara vara vi två därför känns det löjligt med en gräddbakelseklänning med släp och slöja typ... Tips nån? Gärna online, annars Stockholm. Behöver inte kosta 15.000 heller

• Svar på tråden Vart köpte du din enkla brudklänning?
  • Kidneybönan

Jag köpte min på Zalando för 800:- Det finns massor av vita klänningar i olika utföranden och en bra sökfunktion. Dessutom fri frakt och retur, kan inte bli bättre  Just min verkar inte finnas kvar längre, men den är jag supernöjd med! Lycka till! 

• Ekorren

www.asos.com har många klänningar, lätt att söka efter färg/längd osv. Har beställt flera klänningar därifrån, bra service snabb leverans :)

• ellysmom

Jag ska ha en från Tiger. Finns på zalando för 2000. Superfin och klassisk.

• Juni 2012

Jag hittade min på Myrorna för 125 kr. Dock var den för stor så jag fick sy in den i sidorna.

• newyork14

daniiel, vill ha en lång klänning, vit, helst utan axelband. Men inte för mycket krussidull, enkel och fin... lätt att förklara..not :( Ekorren, sks genast kolla, tack! Ellysmom, den är jättefin! Vill dock ha en lång tror jag, men jättefin! Bild på din? Juni 2012, smart och billigt! Bild?

• Caisa

Om du kan lägga upp till ca 10 000 tycker jag att du ska kolla Kik, http://www.kikstockholm.com/brud.html. Om du hittar något du gillar, passa på nu innan året är slut, då de just nu har 10% rabatt! Jag köpte min brudklänning där, dock valde jag Malin som inte riktigt passar in på din beskrivning av en enkel klänning, men de andra gör nog det. Glad

• newyork14

Caisa, oj nä inte 10.000 för en timme och inför 0 gäster :)

Solycky14, åhh precis en sån, superfin!!!!!!!!! Men kostade en del va? :(

...har beställt tre st från Zalando igår, de kommer i veckan. Får se om nån passar!

Svar på tråden Vart köpte du din enkla brudklänning?