• Äldre 18 Nov 09:28
    3522 visningar
    17 svar
    17
    3522

    Har du blivit kär på nätet?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du blivit kär på nätet?
  • Äldre 18 Nov 09:57
    #1

    Vi planerade att gifta oss också.

  • Camill­aForsg­ren
    Äldre 18 Nov 11:45
    #2

    Jag och min blivande träffades på nätet. Så ja jag har definitivt blivit kär på internet.

  • Äldre 18 Nov 12:56
    #3

    Träffade min m2b på nätet, drygt ett år efter är vi förlovade och planerar bröllop tills nästa sommar.

  • Bride2­b
    Äldre 18 Nov 15:22
    #4

    Hoppar in här också :) träffade min m2b på Match.com

    Kärlek uppstod första gången vi träffades och jag sålde min lägenhet och på dagen exakt en månad efter vårat första möte så flyttade jag in hos honom...Allt gick väldigt fort, men när det är rätt så är det rätt!

    Nu har vi varit tillsamman i 2,5 år och planerar bröllop :) Whooowooooo!!!

  • Alylly­ra
    Äldre 18 Nov 16:08
    #5

    Nej, aldrig

  • Äldre 18 Nov 17:21
    #6

    Ja, det har jag I slutet av januari är det 11 år sedan jag träffade min m2b på en helt vanlig chattsida. Det var ingen date-sida så ingen av oss letade efter någon ny kärlek, bara någon att prata bort ett par timmar med. Men chattandet lede vidare och tre månader senare sågs vi irl för första gången, och sedan dess är vi ett par

  • Äldre 18 Nov 17:47
    #7

    Nej, nepp.

  • amerik­a
    Äldre 18 Nov 18:44
    #8

    Japp! Jag och min blivande hittade varandra på nätet Tungan ute


    24 maj 2014
  • Nettan­69
    Äldre 18 Nov 18:49
    #9

    Jajjamensan - jag och min m2b gifter oss om 22 dagar - kärlek via Badoo! Hjärta

  • Äldre 18 Nov 18:57
    #10

    Jepp. Träffade min blivande på en dateingsida.. Hjärta
    På torsdag är det 2½ år sedan vi träffades första gången IRL Glad

  • Äldre 18 Nov 19:40
    #11

    jag min man träffades på Vilda webben. 

    Gifta nu snart sedan 9 år tillbaka  

  • Äldre 18 Nov 20:17
    #12

    Jadå, träffade min sambo på Happy Pancake han friade efter 10 månader och när vi gifter oss i maj 2014 har vi varit ihop i lite över 2 år!

  • Äldre 18 Nov 20:53
    #13

    Nej.

    Jag och min make började prata med varandra via internet, och så uppstod intresset för varandra samt att vi sett varandra då vi bodde i samma stad och hade en del gemensamma bekanta, men kära blev vi inte förrän vi träffats och faktiskt pratat med varandra öga mot öga :) Då gick det dock snabbt! :)


  • xMaria­x
    Äldre 19 Nov 09:53
    #14

    Japp. Träffade min sambo på nätet. Träffade dessutom 1 ex på nätet och min bästa vän i tonåren som jag blev väldigt förälskad i.


  • jools
    Äldre 19 Nov 11:23
    #15

    Det beror väl på hur man ser det.

    Jag blev inte KÄR i min blivande på nätet, men vi hittade varandra där. Vi mejlade två gånger till varandra bara, och då tyckte jag han verkade trevlig, men det klickade verkligen inte. Så utan HP hade vi inte träffats, trots att vi bor i samma stad och rörde oss i samma miljöer... men skillnad på att hitta någon och bli kär.

  • Anther­eas
    Äldre 24 Nov 19:56
    #16

    Ja! vi planerade bröllop och allt men det funkande inte. Har dock vart med mycket raggande hahaTungan ute

  • NBFN
    Äldre 24 Nov 23:24
    #17

    Jag och min m2b träffades över nätet :D


Svar på tråden Har du blivit kär på nätet?