Småland
Finns här flera från småland?
Finns här flera från småland?
Hej hej!
Här kommer en från Kalmar och gifter mig den 3 juli 04.
Mys-Mia.
Maila gärna mig, jag vill gärna veta mer om ditt bröllop och din rekognisering i Västervik.
par.gustavsso@vastervik.mail.telia.com
Ja, jag bor i Totebo.
MVH
Jessica
Majbrud, jag har mejlat dig nu! Hoppas vi hörs mer snart!
Rut
Jag kommer från byn Hamra om det säger dig något?? var kommer du ifrån?
Fagas fästmö
Jag är 25 år och Sonny är 28 år. Flyttade från Värnamo 1997, känner du oss?? Vad heter du?
Rut
Jag är uppväxt i byn Hamra, 5km från Bredaryd. Var kommer du ifrån??
Fagas fästmö
Jag är 25 och Sonny är 28. Vi flyttade från Värnamo -97. Vad heter du? Kanske vi vet vilka vi är?
En till ursrungligen från växjö! Bor nu i München och gifte mig den 13e september i vederslövs nya kyrka!
Hej!
Rut. Jag är uppväxt i byn Hamra, ligger 5 km från Bredaryd. Vart kommer du ifrån??
Fagas fästmö. Jag är 25 och Sonny är 28 och vi flyttade från Värnamo 97. Vad heter du, kanske någon man känner igen??
Jag kommer från Vetlanda!! :)
kattuss!
vi ska våra fest i Hamra Skola
Mews. Vad kul!!
Vi ska ha våran bröllopsfest där den 19 juni nästa år. Vi var på bröllopsfest där i somras, det är en fin mysig lokal tycker jag. när gifter ni er?
Visserligen inga direkta bröllopsplaner - hänger här för att det är kul, och _nån_ gång kommer jag att gifta mig. :) Men är uppvuxen i Värnamo (och Bor), fast just nu bor jag i Linköping. *S*
//Zmoothie
Jag heter Madeleine B. Flyttade till Värnamo 1990 och flyttade därifrån (till Klevshult) 1995 för att flytta till Värnamo igen 1997. Idag träffade jag min handledare för praktiken här i Visby och hon är från Forsheda. Vi har gått på Östboskolan samtidigt hon och jag! Snacka om att världen är liten!
*kram* Ekorren.
Här är en till bosatt i Växjö!! Men jag ska gifta mej i Västervik den 14 augusti-04
Kattuss!
Visst känner jag till Hamra. Jag har varit hos familjen Ask några gånger... :)
Nethan:
Kul att du ska gifta dig i Västervik. Jag bor där och gifte mig också här i somras! Har ni bokat kyrka och festlokal än?
Jag kommer också ifrån småland, men bor numer på västkusten.