• apatroll

Småland

Finns här flera från småland?

• Svar på tråden Småland
  • apatroll

Kul att det finns Smålänningar här med.
    Jönköping och västervik, hmm vet inte så mycket om dessa ställen. Ska faktiskt till jönköping 22-11 och äta julbord och sova på hotell med min älskling. det ska bli så mysigt.
    Västervik vet i sjutton om jag någonsin varit där. Det är säkert dö-mysigt där på sommaren. eller?

• Leilaz

Majbrud04 - den ligger inte vid Skaftet utan längre inåt i landet. Stugan heter Österdal och som granne ligger en gård som heter Skinnaremåla (om det säger dig nåt) :)

• kattuss

Hej!

Kristin heter jag och jag ska gifta mig den 19 juni 2004 i Bredaryds kyrka 2 mil från Värnamo. Jag kommer ursprungligen från Bredaryd och min sambo Sonny kommer från Värnamo och nu bor vi i Stockholm.

• Rut

kattus!
    Jag bor inte långt från Bredaryd!

• Mewz

Hej!

bor i Smålandsstenar!

//

• Majalaja

Leilaz : Jag bor mitt i stan i Västervik och kommer inte härifrån ursprungligen. Men självklart känner jag till Gunnebo!

majbrud04: Bor du i Totebo nu eller? När och var ska du gifta dig (förstår att det är maj, förstås...) Säg till om du undrar över något, själv pejlade jag av bröllopsmarknaden i Västervik ganska rejält inför mitt bröllop! Men du kanske har mycket ordnat redan? En del är ju flitiga ganska tidigt.

Kul att det finns fler med anknytning till Västervik här!

• Rut

Mewz! Hur gammal är du?
    Jag bor nämligen väldigt mkt i närheten! :)

• Mewz

hej!

jag blir 32 i år..
    gifter mig 5:e januari.. vore kul med nån planerande i närheten. maila om du känner för det .-)
    mewz@hotmail.com

• Majsan80

Min blivande är från Nybro, samma ställe som halva min släkt. Ödet....

• Fagas fästmö

Jag bodde i Värnamo tills för ett år sen när jag flyttade till Gotland. Jag är 26 år. Kristin, hur gammal är du och hur gammal är Sonny?

Ekorren.

Svar på tråden Småland