Småland
Finns här flera från småland?
Finns här flera från småland?
Kul att det finns Smålänningar här med.
Jönköping och västervik, hmm vet inte så mycket om dessa ställen. Ska faktiskt till jönköping 22-11 och äta julbord och sova på hotell med min älskling. det ska bli så mysigt.
Västervik vet i sjutton om jag någonsin varit där. Det är säkert dö-mysigt där på sommaren. eller?
Majbrud04 - den ligger inte vid Skaftet utan längre inåt i landet. Stugan heter Österdal och som granne ligger en gård som heter Skinnaremåla (om det säger dig nåt) :)
Hej!
Kristin heter jag och jag ska gifta mig den 19 juni 2004 i Bredaryds kyrka 2 mil från Värnamo. Jag kommer ursprungligen från Bredaryd och min sambo Sonny kommer från Värnamo och nu bor vi i Stockholm.
kattus!
Jag bor inte långt från Bredaryd!
Hej!
bor i Smålandsstenar!
//
Leilaz : Jag bor mitt i stan i Västervik och kommer inte härifrån ursprungligen. Men självklart känner jag till Gunnebo!
majbrud04: Bor du i Totebo nu eller? När och var ska du gifta dig (förstår att det är maj, förstås...) Säg till om du undrar över något, själv pejlade jag av bröllopsmarknaden i Västervik ganska rejält inför mitt bröllop! Men du kanske har mycket ordnat redan? En del är ju flitiga ganska tidigt.
Kul att det finns fler med anknytning till Västervik här!
Mewz! Hur gammal är du?
Jag bor nämligen väldigt mkt i närheten! :)
hej!
jag blir 32 i år..
gifter mig 5:e januari.. vore kul med nån planerande i närheten. maila om du känner för det .-)
mewz@hotmail.com
Min blivande är från Nybro, samma ställe som halva min släkt. Ödet....
Jag bodde i Värnamo tills för ett år sen när jag flyttade till Gotland. Jag är 26 år. Kristin, hur gammal är du och hur gammal är Sonny?
Ekorren.