• Lindatamminen

mori lee

är det någon mer som har tänkt sig att ha en mori lee klänning??? jag hade först tänkt att beställa en så kallad kina klänning men efter att ha prövat klänningar eftersom jag inte vet vilken model som passar min kropp bestämde jag mig för att gå och pröva klänningar... och fastnade för en mori lee... helt gudomlig!!! måste säga också att det inte alls var en sån klänning jag hade tänkt från början... men jag såg ut som en marshmellow i såna jag hade planerat från början:( men så togs denna mori lee fram och gud den satt PERFEKT!!!!!

• Svar på tråden mori lee
  • Anna125

Precis samma för mig!! Jag hade en tanke o hade tittat ut lite kinaklänningar. Men sen provade jag en mori lee o blev KÄR! Den kostade tyvärr en del över vår budget. Men jag har beställt den från USA o håller tummarna att allt går bra o att den kommer hem i mitten av mars:) hittade en webbsida genom mori lees hemsida där de listat sina retailers. På bara klänningen tjänade jag 11000kr på o beställa där, men sen blir det ju tull o moms o finjusteringar när den kommer så borde iaf tjäna 7000kr :)

• daniiel
    Anna125 skrev 2013-11-13 11:47:03 följande:
    På bara klänningen tjänade jag 11000kr på o beställa där, men sen blir det ju tull o moms o finjusteringar när den kommer så borde iaf tjäna 7000kr :)
    Eller spara 7000kr ;)
  • daniiel

Jag älskar Mori Lee klänningar och gifte mig i en kopia av en Mori Lee. Trots min stora kärlek till Mori Lee, så hade jag personligen aldrig kunnat spendera en sådan summa på en klänning som ska användas en dag. Mitt personliga val. Jag vet att andra inte tänker som jag där ;)

Vilka klänningar är det ni ska ha? :)

• Anna125

Haha ja det är väl spara istället;) jag skulle inte heller vilja spendera jättemycket på en klänning som man använder en dag, därav var min tanke en kinaklänning. Men klänningen jag hittade satt såå bra jämfört med alla andra jag provat o kände mig tveksam till hur en kopia skulle bli då det är mycket detaljer så det blev originalet, fast från USA då;) Jag har köpt style 1867 fast vill inte ha bandet som det envisas om o va med på alla bilder på nätet;)

• Lindatamminen

Jag har style 4916 köpte den i Helsingborg där den hänger tills det är dags att sy in och sy upp den😊

• Lindatamminen

Jag ska dock inte ha boleron den passade inte in tycker jag fast den igår😊 Och den är i ivory/silver😊 längtar de 9 månader som är kvar tills jag äntligen får ha den på!!

Svar på tråden mori lee