• Äldre 7 Oct 20:58
    7304 visningar
    35 svar
    35
    7304

    Fotograf!

    Hur mycket kostar egentligen en bröllopsfotograf? Vi vill ha under vigseln och efteråt på oss som gifta. Vad är ett rimligt pris? Vad betalar ni?

  • Svar på tråden Fotograf!
  • Äldre 5 Dec 21:06
    #21

    Hej
    Pimpim83 - vem var er fotograf? Fina bilder!
    MVH Jessica 

  • Äldre 5 Dec 21:32
    #22

    Vill ni ha en billigare och grymt duktig fotograf så t kontakt med Davidcetin.se Han är jätte duktig!!

  • SweetC­olorfu­lPhoto­graphy
    Äldre 20 Dec 21:46
    #23

    Alla fotografer har olika priser och ofta ingår det olika saker i bröllopspaketen. Vissa inkluderar lågupplösta filer, andra högupplösta, några inkluderar utskrifter och fotoböcker.. Det man måste bestämma sig för är vad man prioriterar och vilket som känns viktigast att "få" Det är någonting magiskt i att få sina fotografier utskrivna/framkallade och ihopsatta i ett lyxigt album...! De får liksom liv. Och som många säger är det ju bilderna man har kvar när dagen är över - i dem sitter alla minnen... Jag tycker att man ska väljas sin fotograf med hjärtat! Tänk på att kolla med er fotograf om finns det möjlighet till delbetalning - det kan ju hjälpa många. Man brukar också kunna önska sig presentkort på fotograferingen av sina gäster

  • Äldre 14 Jan 09:49
    #24
    jessicawallin skrev 2013-12-05 21:06:05 följande:
    Hej
    Pimpim83 - vem var er fotograf? Fina bilder!
    MVH Jessica 
    Hej
    Ursäkta sent svar.
    Vi hade Therese Hagstedt och blev jättenöjda med hennes bilder. :)
  • socker­biten
    Äldre 15 Jan 10:24
    #25

    Vi har varit i kontakt med en fotograf som precis startat upp ett företag. Vi betalar 7000:- för heldag, det är inkl övernattning, mat och resa för henne också. Är det rimligt? Känns mer som ett hån mot henne med tanke på vilket fantastiskt jobb hon gjort tidigare men vi var tydliga med vår budget och hon känner att det är mer värt att få ett jobb som ger betalt öht och att hon får mer erfarenhet. Hon tar väldigt vackra bilder, fått ta del av tidigare bröllopsfotograferingar också, makalöst vackert!!

  • Äldre 15 Jan 11:14
    #26

    Men sockerbiten! Var i Sverige håller du, och framförallt din fotograf, hus? Man blir ju intreserad att veta ifall hon är aktuell för andra! Flört

  • noomi
    Äldre 17 Jan 20:26
    #27

    Manyooos Photography är duktiga och billiga Drömmer Vi gifter oss den 7 Juni och de har fotat två mina vänninor 2012 och 2013. Alla är jätte nöjda ;)

    www.facebook.com/manyooos

  • Charlo­ttaea
    Äldre 22 Jan 09:30
    #28

    Kolla dessa tjejer. Känner den ena. De jobbar i vanliga fall med mode men i sommar kör de bröllop på Gotland. Kan bli kul och annorlunda bilder. sthlmroma.squarespace.com/

  • Äldre 22 Jan 09:49
    #29

    vi kommer mest troligt köra en hobbyfotograf typ, från grannkommunen. ordet "hobbyfotograf" kanske låter oroväckande, men OJ vilka bilder hon tar! och hon har många bröllop i portfolion! ca40 bilder, ca 2 timmar. 4000-5000kr. :) 

  • Äldre 22 Jan 09:57
    #30
    noomi skrev 2014-01-17 20:26:12 följande:
    Manyooos Photography är duktiga och billiga Drömmer Vi gifter oss den 7 Juni och de har fotat två mina vänninor 2012 och 2013. Alla är jätte nöjda ;)

    www.facebook.com/manyooos
    Vågar jag fråga vad ni betalar för och hur mycket? Dvs heldag, vigsel, halvdag, porträtt? Och hur mycket bilder kommer ni få med er? Gissar att det är något form av paket..
  • Äldre 22 Jan 10:28
    #31

    Vår vi hade fotograf Malin Norlén tar 12.500 kr för en heldag och då fick man ca 300 bilder som var helt fixade även i svart vitt, en mall på fotobok man kunde beställa och alla bilderna var högupplösta så jag kan framkalla hur mycket jag vill :) 

  • Malov8­6
    Äldre 23 Jan 16:01
    #32

    Vill tipsa om fotograf Goran James Djordjevic
    www.goranmedia.com för foton! 

  • Äldre 26 Jan 12:31
    #33

    anettebruzan.com är grymt duktig. Flera av våra vänner har anlitat henne och magist fina bilder.

  • Äldre 26 Jan 12:45
    #34

    Vi har anlitat anettebruzan.com Magiskt fina bilder och hon ska även göra min Make up. Jätteduktig, trevlig och inte så dyr. 

  • Äldre 30 Jan 18:17
    #35

    Vi har anlitat Ösgur han tar helt underbara och vackra bilder www.fotockholm.se vi ska ha en heldagsfotografering alla bilder och bildbok ingår till ett otroligt bra pris .

Svar på tråden Fotograf!