• Linisen

    Tips på fina tärnklänningar

    Hej! Jag skulle vilja få lite tips på fina tärnklänningar! Jag ska ha fyra stycken tärnor och har tänkt mig att de antingen ska ha olika färger eller olika modeller så det måste finnas lite variation men ändå gå i samma stil.

    Tack på förhand! 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-13 11:19
    Det kan läggas till att jag är ute efter långa tärnklänningar.

  • Svar på tråden Tips på fina tärnklänningar
  • FrökenErika

    Vi beställde tärnklänningarna (och min brudklänning) från Jenjenhouse.com och vart jätte nöjd. Vi tog mått och så syddes de upp efter tärnorna, men jag har hört andra som varit lika nöjda med de färdiga storlekarna. En grej som du måste hålla koll på dock är exakt vilket material det är i klänningen (står vid varje klänning) och jämföra med färgtabellen. Det tog jag fel på, men färgen blev ganska lik vad jag tänkt mig ändå.


     

  • daniiel

    Beställer du tex kinaklänningar (ex www.dinobridal.com eller www.landybridal.co) så kan du få helt olika modeller i samma färg. Man kan nämligen få alla klänningar, oavsett färg på bilden, i valfri färg. Lite enklare att kanske att hitta samma färg, men olika modeller, jämfört med i butik. Jag vet inte..

    Men det beror ju på om du är villig att beställa utan att kunna se klänningarna före eller kunna pröva dom på tärnorna.


Svar på tråden Tips på fina tärnklänningar