• Niianne

Köp&Sälj

Har någon köpt sin klänning här genom detta forums Köp och Sälj?

Jag har två klänningar jag skulle kunna tänka mig att sälja, men finns det någon alls som köpt sin klänning här via formuet? Eller som skulle göra det...

Jag undrar eftersom jag anser att lägger jag ut annonsen här måste jag ju också gå in och kolla svar mycket regelbundet och då mitt bröllop är klart och fixat så är ju intresset för forumet väldigt lågt...  
    därför undrar jag hur mycket klänningar som egentligen säljs via detta forum.

Finns det någon marknad för begagnade klänningar? 
  • Svar på tråden Köp&Sälj
  • daniiel

Jag har sålt en brudklänning via Blocket, en via Facebook och en via Köp & Sälj här på BT. Den jag sålde här på BT var den enda som var använd en gång. Man kan dock få ha en ängels tålamod för att få sin klänning såld. Det gäller att ha den ute när rätt köpare dyker upp och det kan ju ta tid.

Finns det inte en funktion här på Köp & Sälj så att man får ett mejl om någon kommenterat annonsen? Tror visserligen inte det. Alternativt att du lägger in din mejladress i annonser och skriver att du vill bli kontaktad via den. Ifall du kollar din mejl oftare än BT :)

Svar på tråden Köp&Sälj