• CoG
    Äldre 1 Aug 10:33
    9546 visningar
    58 svar
    58
    9546

    27 juli i bilder

    Vi vaknde upp till en mycket solig dag och eftersom att barnen sov hos mormor/morfar och farmor/farfar så hade vi en lugn morgon med frukost och jag tog ett skönt bad.


    Kl 9:30 var det dags att fixa till håret och bli sminkad på Horizont i Umeå, undertiden köpte min då blivande man lite lunchmat till oss att ta med och hämtade ut buketten och sin lilla blomma.


  • Svar på tråden 27 juli i bilder
  • Alvsti­na
    Äldre 1 Aug 19:11
    #41

    Tack för att du delar med dig av er dag!! Fantastiskt roligt att se och det var verkligen bra väder.. här regnade det hela förmiddagen den 27:e.. gick själv på en vigsel då och tyckte lite synd om dem som fick det så blött på sina bilder. Men ni hade tur och du var verkligen vacker!

  • CoG
    Äldre 1 Aug 20:10
    #42
    karamell skrev 2013-08-01 19:00:58 följande:
    Åh vad kul, duktigt av dig att lyckas hålla den hemlig!
    Helt rätt! Den är verkligen superfin, och sitter helt perfekt!
    Jag köpte en kortare klänning som jag bytte om till sen efter middagen typ en vecka innan, den lyckades jag hålla hemlig iaf :P hehe
    Ja höll på att försäga mig ett par gånger....men lyckades bita mig i tungan.
    Den jag hade köpt tidigare hade dragkedja och ändå sa jag att mamma behövde följa med på bröllopsdagen för att hjälpa mig att knyta, tur att han inte reagerade på det :)

    Vad roligt att du lychades hålla din extraklänning hemlig.
    Det är lite mysroligt att bjuda på en sån överraskning :)
  • CoG
    Äldre 1 Aug 20:11
    #43
    Alvstina skrev 2013-08-01 19:11:40 följande:
    Tack för att du delar med dig av er dag!! Fantastiskt roligt att se och det var verkligen bra väder.. här regnade det hela förmiddagen den 27:e.. gick själv på en vigsel då och tyckte lite synd om dem som fick det så blött på sina bilder. Men ni hade tur och du var verkligen vacker!
    Tack så mycket!

    Det hade nog funkat även om det blivit regn, men allt kändes lättare och härligare med solsken förstås.
    Så vi känner oss lyckligt lottade :)
  • stormh­elen
    Äldre 1 Aug 20:26
    #44

    Åååå, vad jag älskar att få ta del av sådana här berättelser och med så många bilder. Det är så roligt att se hur fantastiskt allt blev.


    Ni ser så kära och lykliga ut på alla bilder, det syns verkligen hur kära ni är. =D


    Jag gillar speciellt bilden där hela din familj är med. Det är en riktigt härlig bild. ^_^


     


    Jätte fina bilder. Å' grattis till er båda.

  • CoG
    Äldre 1 Aug 21:01
    #45
    stormhelen skrev 2013-08-01 20:26:53 följande:

    Åååå, vad jag älskar att få ta del av sådana här berättelser och med så många bilder. Det är så roligt att se hur fantastiskt allt blev.


    Ni ser så kära och lykliga ut på alla bilder, det syns verkligen hur kära ni är. =D


    Jag gillar speciellt bilden där hela din familj är med. Det är en riktigt härlig bild. ^_^


     


    Jätte fina bilder. Å' grattis till er båda.


    Tack, så snällt av dig :)

    Vill ju gärna bildbooma så att alla ska se hur bra allt blev.
    Och har man en enskild tråd för det kan ju de som vill gå in och kolla bara :)

    Det var en riktig mysstund att fotograferas tillsammans med min blivande innan vigseln, en härlig känsla!
  • CoG
    Äldre 1 Aug 21:05
    #46

    Det var svårt att få en riktigt bra bild på hela familjen.
    Sonen sprang runt runt på gårdsplanen utanför kyrkan tills han ramlade och slog sig, han blev ledsen och kom upp i famnen ett par sekunder och sen skulle han ner och springa igen :)


  • kärlek­ensbru­dpar
    Äldre 1 Aug 21:41
    #47

    Grattis :)

  • Äldre 1 Aug 22:20
    #48

    Så fina ni var Stort Grattis!!

  • Äldre 2 Aug 11:05
    #49

    Inte de bästa bilderna men det är vad vi har just nu.






     
  • CoG
    Äldre 2 Aug 12:17
    #50

    Å så kul med fler bilder!

    Hade ni någon musik där på stranden?
    Så härligt att det var så bra väder!

  • CoG
    Äldre 8 Aug 20:23
    #51

    Jag blev väldigt överraskad morgonen efter bröllopet då det låg två små paket till mig intill sägen.
    Hade absolut ingen aning om att min man skulle ge mig en morgongåva.

    Jag fick den här lilla söta ringen...


  • CoG
    Äldre 8 Aug 20:23
    #52

    Ett halsband


  • CoG
    Äldre 8 Aug 20:24
    #53

    ..med tillhörnade örhängen.

    Och jag som tycker så mycket om hjärtan :D


  • Äldre 9 Aug 07:36
    #54

    CoG: vi hade ingen musik bid vigseln. Vår vigselförrättare läste två dikter istället och vi är så nöjda.

    Igår fick jag papper från skatteverket om att mitt efternamn är ändrat vilket känns jättekonstigt.

  • Äldre 9 Aug 07:39
    #55

    Ni är alla så fina ocj det ser ut som att era dagar varblika bra som vår.

  • CoG
    Äldre 9 Aug 11:18
    #56
    jonsar02 skrev 2013-08-09 07:36:37 följande:
    CoG: vi hade ingen musik bid vigseln. Vår vigselförrättare läste två dikter istället och vi är så nöjda.

    Igår fick jag papper från skatteverket om att mitt efternamn är ändrat vilket känns jättekonstigt.
    Jag har också fått papperna om namnändring.
    Och igår berättade jag för min chef att jag bytt efternamn så att det skulle ändras i deras system...
    Det kommer nog ta ett tag att vänja sig :)

    Snart måste jag fixa nytt bank- och idkort
  • Äldre 10 Aug 12:57
    #57

    Så fina bilder! Grattis! Underbara hjärtsmycken-undra var din man köpt dessa:) skulle också vilja ha dom!

  • CoG
    Äldre 10 Aug 16:33
    #58

    Han säger att dom kommer från Guldfynd


    newyorkbruden skrev 2013-08-10 12:57:38 följande:
    Så fina bilder! Grattis! Underbara hjärtsmycken-undra var din man köpt dessa:) skulle också vilja ha dom!
Svar på tråden 27 juli i bilder