• CoG

    27 juli i bilder

    Vi vaknde upp till en mycket solig dag och eftersom att barnen sov hos mormor/morfar och farmor/farfar så hade vi en lugn morgon med frukost och jag tog ett skönt bad.


    Kl 9:30 var det dags att fixa till håret och bli sminkad på Horizont i Umeå, undertiden köpte min då blivande man lite lunchmat till oss att ta med och hämtade ut buketten och sin lilla blomma.


  • Svar på tråden 27 juli i bilder
  • CoG

    Och en på mig och sonen som satt och ropade "däää mamma" och "Taktor!" då och då genom hela vigseln :)


  • CoG
    FruForsmark skrev 2013-08-01 10:34:19 följande:

    Fick mitt hår och smink gjort där med inför vår stora dag :) din bild väcker lite minnen till liv :)


     


    Ja förstår det :D
  • karamell

    Åh vad fint!

    Jag älskar din klänning, och din bukett! :)
    Det ser ut att ha varit en riktigt härlig dag! GRATTIS! Önskar er all lycka!  

  • CoG

    xMariax

    Tack så mycket :)
    Det var en br dag som flöt på som den skulle.
    Vi hade 11 barn på plats under vigseln och middagen, de äldsta var 8 och 9 och resten mindre så det blev rätt livat ändå :)
    Men jag hade ordnat med små överraskningar, godis och heliumallnger till alla yngre gäster så det gik riktigt bra :)

    karamell

    Tack så jättemycket!
    Jag är också mycket nöjd med blommor och klänning.
    Min blivande visste inte att jag hade köpt den här klänningen, han visste att jag hade en annan lite enklare klänning från Nixa...
    Men så ramlade jag över den här på blocket för ett bra andrahandspris och den har jag hållit hemlig sen i höstas :)
    Jag fick mycket komplimagen för den och kände mig riktigt fin.
    Så jag är glad att jag lyssnade på magkänslan och köpte den :)

  • karamell

    Åh vad kul, duktigt av dig att lyckas hålla den hemlig!
    Helt rätt! Den är verkligen superfin, och sitter helt perfekt!
    Jag köpte en kortare klänning som jag bytte om till sen efter middagen typ en vecka innan, den lyckades jag hålla hemlig iaf :P hehe 

Svar på tråden 27 juli i bilder