• LARSp1­0
    Äldre 29 Jul 20:07
    2354 visningar
    8 svar
    8
    2354

    Om kär & galen!

    Tänker på alla ni som går i gifta tankar och ni som är nykära och förlovade.
    Varför väljer man då att inte visa upp sig för hela VÄRLDEN?
    (Tänker på ni som har spärrade fotoalbum)

    Ngra funderingar/ tankar om detta! ;)

    /LARSp10

  • Svar på tråden Om kär & galen!
  • Äldre 29 Jul 20:12
    #1

    Bara för att man ska gifta sig eller är nykär betyder det inte att man inte vill ha ett privatliv och hålla vissa saker begränsade.

  • Äldre 29 Jul 20:14
    #2

    Varför har du själv ett så anonymnt nick? Flört
    Bara en motfråga liksom...

    Mitt album är faktiskt helt upplåst. Men tydligen är det många som inte kan se det ändå.
    Alla bilder jag har i albumet har jag dock laddat upp här i trådar. Eftersom jag (av någon anledning) inte kan välja en bild från mitt album och dela i en tråd så måste jag ladda upp samma bild flera gånger om jag vill visa den i en ny tråd.
    Så då ser det ju också ut som om jag har väldigt många mer bilder än jag egentligen har Tungan ute 

  • Äldre 29 Jul 20:30
    #3
    Koyal skrev 2013-07-29 20:12:04 följande:
    Bara för att man ska gifta sig eller är nykär betyder det inte att man inte vill ha ett privatliv och hålla vissa saker begränsade.
  • LARSp1­0
    Äldre 29 Jul 21:10
    #4

    Kul att ngra skrev..
    Har funderat på detta ett  tag, om varför man inte väljer bort  att visa sina foton.Jag är en solgrön medlem på brollopstorget.se.Är tyvärr 100% singel.Men  när man finner tjej så blir det  foto bombande..

    /Varför har du själv ett så anonymnt nick? Flört
    Bara en motfråga liksom...
    Ok,där fick jag,det kommer..Ska uppdatera fotoalbumet men mest''vid den stora dagen''!!

    Vet inte riktigt hur många som visar sina egna ''gifta fest foton''men dessa jag besökt har spärrat..=/

    Trevligt att se så man får ser hur ni haft det GladSkål lite så!!

    Mvh.

  • LARSp1­0
    Äldre 29 Jul 21:14
    #5

    Rättelse:om varför man  väljer bort  att visa sina foton ...Flört

  • Äldre 29 Jul 21:19
    #6

    det är även så att det verkar som att standardinställningen på ett konto är att andra inte kan se bilderna. och det kanske inte kontoinnehavaren vet om. 

  • Äldre 29 Jul 21:39
    #7

    Som sagt - funktionen för fotoalbumet verkar inte funka klockrent. Jag har haft både upplåst för ALLA, och för inloggade men det är bara vissa som kan se mina bilder i albumet ändå. Jag har inga "privata" inställningar, jag har verkligen försökt att se till att det är upplåst.
    Men alla kan i alla fall inte se bilderna.

    Så det är inte säkert att den du besöker försöker spärra dig från att se något. Utan dom har lagt upp bilder för att dela med sig av - men dom syns inte... 

  • Äldre 29 Jul 21:53
    #8

    Jag har personligen visat många bilder från vårat bröllop här på BT, men jag har full förståelse för människor som inte vill visa upp sig själv eller nära och kära hur som helst på internet. Oavsett hur kär och galen man är ;) Och oavsett hur aktiv medlem man är här på BT. Alla är vi olika.


Svar på tråden Om kär & galen!