• Äldre 10 Jul 08:48
    9021 visningar
    13 svar
    13
    9021

    Länkar med bröllopsklänningar

    Jag har jättesvårt att hitta klänning och jag tänker att det kanske finns fler?

    Du kan länka till en speciell klänning du tror någon annan skulle tycka om eller en sida där det finns en massa fint. Om du har köpt från någon länk berätta gärna vad du tyckte om butiken.

     


  • Svar på tråden Länkar med bröllopsklänningar
  • emoem
    Äldre 10 Jul 11:28
    #1

    Jag kan tipsa om lillys onlineoutlet, finns på www.lilly.nu/. Jag skickade efter två klänningar för att prova dem hemma, det är 14 dagars öppet köp på dem, så det var bara att skicka tillbaks den jag inte ville ha. Otroligt fina klänningar till riktigt bra pris! =)

  • Äldre 10 Jul 11:38
    #2

    Jag hittade här i en tråd denna länk http://www.bridepowered.com/
    De gör 


    CLAIRE PETTIBONE klänningar billigare, så istället för 25,000 blir det kanske 2000 - 3000 kr. 


    Jag funderar på beställa därifrån :)
     
  • Äldre 10 Jul 11:41
    #3
    Luci skrev 2013-07-10 11:38:14 följande:
    Jag hittade här i en tråd denna länk www.bridepowered.com/
    De gör 

    CLAIRE PETTIBONE klänningar billigare, så istället för 25,000 blir det kanske 2000 - 3000 kr. 


    Jag funderar på beställa därifrån :)
     
    Ja, det finns många sidor som gör kopior. Hoppas du blir nöjd om du beställer :)
  • Äldre 10 Jul 11:50
    #4
    daniiel skrev 2013-07-10 11:41:59 följande:
    Ja, det finns många sidor som gör kopior. Hoppas du blir nöjd om du beställer :)
    Tycker det är mriktigt bra! Alla har inte råd med de som kostar över 5000 kr.
  • Äldre 10 Jul 11:58
    #5
    daniiel skrev 2013-07-10 11:41:59 följande:
    daniiel vad tror du om sidan bridepowered.com.. Verkar den seriös? Hittar inga recensioner... Hittade den ladybird jag provade i grannstaden för ca 250€... Känns lite för bra för att vara sant...
  • Äldre 10 Jul 12:04
    #7
    Pia88 skrev 2013-07-10 11:58:19 följande:
    daniiel vad tror du om sidan bridepowered.com Verkar den seriös? Hittar inga recensioner... Hittade den ladybird jag provade i grannstaden för ca 250€... Känns lite för bra för att vara sant...
    Jag kommer beställa därifrån. Kan berätta vad jag tycker sen :)
  • Äldre 10 Jul 12:06
    #8
    Luci skrev 2013-07-10 11:50:42 följande:
    Tycker det är mriktigt bra! Alla har inte råd med de som kostar över 5000 kr.
    Nej, alla har inte råd med så dyra klänningar, men alla vill inte köpa kopior heller. Finns stor marknad för både och :)
    Pia88 skrev 2013-07-10 11:58:19 följande:
    daniiel vad tror du om sidan bridepowered.com Verkar den seriös? Hittar inga recensioner... Hittade den ladybird jag provade i grannstaden för ca 250€... Känns lite för bra för att vara sant...
    För bra för att vara sant är det inte, om man ser det för vad det är - en kopia. Det är inte ett original man får hem för det priset. Det är jättesvårt att säga om en sida är seriös eller inte, för det finns sidor som ser högst oseriösa ut, men som levererat fina klänningar. Precis som det finns sidor som ser väldigt seriösa ut, men som bara är bluff och båg.
  • Äldre 10 Jul 12:09
    #9
    daniiel skrev 2013-07-10 12:06:08 följande:
    Nej, alla har inte råd med så dyra klänningar, men alla vill inte köpa kopior heller. Finns stor marknad för både och :)
    Pia88 skrev 2013-07-10 11:58:19 följande:
    daniiel vad tror du om sidan bridepowered.com Verkar den seriös? Hittar inga recensioner... Hittade den ladybird jag provade i grannstaden för ca 250€... Känns lite för bra för att vara sant...
    För bra för att vara sant är det inte, om man ser det för vad det är - en kopia. Det är inte ett original man får hem för det priset. Det är jättesvårt att säga om en sida är seriös eller inte, för det finns sidor som ser högst oseriösa ut, men som levererat fina klänningar. Precis som det finns sidor som ser väldigt seriösa ut, men som bara är bluff och båg.
    Personligen ser jag inget fel i kopior sålänge de ser bra ut och har god kvalite :) Det är så mycket annat som kommer kosta.
  • Äldre 10 Jul 12:10
    #10

    Personligen ser jag inget fel i kopior sålänge de ser bra ut och har god kvalite :) Det är så mycket annat som kommer kosta.


  • Äldre 10 Jul 16:51
    #11
    Luci skrev 2013-07-10 12:10:10 följande:
    Personligen ser jag inget fel i kopior sålänge de ser bra ut och har god kvalite :) Det är så mycket annat som kommer kosta.
    Ja, alltså tolka mig inte fel, jag klagar inte på sk. kinaklänninar. Jag hade själv två på min bröllopsdag :)
  • Äldre 26 Apr 14:05
    #12
    +1

    www.sacredfemininedesign.com

    Bra sida med jättefina klänningar! Schysst service!

  • Äldre 11 May 23:03
    #13

    Jag har precis fått min vackra brudklänning som jag beställde från www.sacredfemininedesign.com (svenskt företag) Ägaren är riktigt snäll och de har toppen kundservice och svarar på alla möjliga frågor man har. 

Svar på tråden Länkar med bröllopsklänningar