• 7011e gången gilt

    vit/svart Klänning

    Vi som valt bära vit med svart inslag i klänningen..


    skulle vara trevligt se er klänning å få tips kanske jag vill ha en vit svart klänning hittat flera å välja på men får besluts ångest å det kanske finns änu fler fina vissa mig din :)

  • Svar på tråden vit/svart Klänning
  • MissA93

    Meh, varför funkar det inte.. kan ju lägga upp i andra trådar

  • 7011e gången gilt
    Fin min mamma gilla inte min klänning å jag sj börjar tveka vill ju ha med svart i
  • daniiel

    Vad är det som din mamma inte gillar med klänningen? Och inte för att vara dum eller så, men är det du eller hon som ska gifta sig? Min mamma hade aldrig valt min klänning, den var inte hennes smak alls. Men. Det var ju mitt (och min makes) bröllop, inte min mammas. Det var jag som skulle bära klänningen och klänningen skulle ju därför spegla mig och min smak.

    Har du fler alternativ på klänningar du skulle kunna tänka dig? Mer än att klänningen ska vara svart och vit, vad är du ute efter i en klänning? Ska den vara axelbandslös? Vilken siluett?


  • 7011e gången gilt

    hällst med korset snöre bak går ner i vikt gjort gbp. skulle vara bra med drapering åxå. hittade en fin nyss men med dragkedja å hel rak fram humm de e skit svårt


     

  • annapia

    En väninnas dotter gifte sig i en lång svart spetsklänning med en vit pälsbolero till. Hon hade utsläppt hår och färgglada blandade blommor i både bukett och håret. Det var så vackert. Min väninna tyckte också att det från början lät väldigt suspekt med en svart långklänning som brudklänning men hon var helt tagen av hur vackert det var på bröllopet. 7011e gången gilt:  Det är DU som ska känna dig riktigt vacker i din klänning. Lycka till med sökandet efter klänningen med stort K.

  • 7011e gången gilt
    Blir galen snart du får inte ha svart i kyrkan säger både mamma å syster de e fan vit klänning med svarta ditaljer jag vill ha. vad säger de i kyrkan om de tror ni??
  • MissA93

    Du får ha vilken färg du vill på klänningen för kyrkan! Senaste kyrkobröllopet jag var på hade bruden en mörkt vinröd klänning med lite vita brodyrer på vid brösten.

  • Red Lion

    Tycker inte du ska prata med din syster och mamma mer om din brudklänning, de verkar bara protestera mot ditt val. Kyrkan bryr sig som sagt inte om färgen, varför ska du eller de? :)
     

  • 7011e gången gilt

    provat 2 st i dag i butik med svarta dedaljer så snyggt skiter i mamma å syran tror nog de kommer tycka jag e fin på min dag

Svar på tråden vit/svart Klänning