• 7011e gången gilt
    Äldre 28 May 17:37
    2050 visningar
    3 svar
    3
    2050

    snabba bud i mellerud?

    nu äntligen har vi bätemmt oss å vi planerar in agusti ringa i morrn å hoppas det är ledigt när vi tänkt oss det är inte första gången vi planerat att gifta oss men känns på riktigt nu hämtat hindersprövning på skattevärket i dag :)


     


    blir inte så många gäster men vet inte alls vad jag vill ha för klänning eller skor eller så


    lite tips å ider skulle sitta fint på sidor med kläder å allt annat skoj :)

  • Svar på tråden snabba bud i mellerud?
  • Äldre 28 May 17:39
    #1

    Grattis, vad roligt :)

    Vilken typ av klänning och skor hade du tänkt dig? Vilken stil, färg, prisklass osv? :)


  • 7011e gången gilt
    Äldre 28 May 17:56
    #2

    det är det jag inte är 100 på än om jag vill ha brud klänning eller bara nån fin klänning så svårt hittaa vita fina skor i stan i går :) men köpte inte för vill hitta klänning först


     

  • Äldre 28 May 18:11
    #3

    Om du ska ha en brudklänning, så är mitt bästa tips att kika i brudbutiker och säga som det är - att du ska gifta dig redan i augusti i år (visst stämmer det?), för många klänningar har väldigt långa leveranstider, oftast minst 3 månader. Då kan dom visa klänningar som inte är beställningsvaror :)

    Lilly har fina klänningar tycker jag, och deras reaklänningar är dessutom väldigt prisvärda, så där kan det vara värt att kika in www.lilly.nu/Default.aspx&GroupID=GROUP53 :)


Svar på tråden snabba bud i mellerud?