• karamell

    hur är luggen snyggast?

    Heeeej! Jag har stort besultsångest över hur jag ska ha min lugg på bröllopet.
    Det finns 3 alternativ. Jag känner mig inte helt bekväm helt utan lugg, och brukar vanligtvis ha vanlig rak lugg.
    Jag vill däremot inte att det ska "täcka" ansiktet för mycket.. vilket alternativ röster ni på?
     

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden hur är luggen snyggast?
  • karamell

    Och gärna om ni har något tips på hårsmycke som passar till frisyren?
    Tiara? diadem? blommor? Har såååådan beslutsångest!  

  • dellelgarin

    Jag röstade på snedlugg, den raka är oxå fin men ser mera vanlig ut, något fint spänne längre bak i frisyren tror jag blir fint,  vad vacker du är föressten :)

  • Miss M

    Jag röstade på snedlugg. Det grundar jag på att jag tyckte det var finast och att du verkar vara mest bekväm med att ha lugg. Som du säger täcker den raka luggen ganska mycket av ansiktet och om du dessutom brukar ha så till vardags kan det ju vara roligt med något lite annorlunda till bröllopet. Glad

  • daniiel

    Jag röstade på rak lugg, för jag tycker du passade så otroligt bra i det och frisyren verkligen passade med rak lugg. Superfint verkligen :) Även om du brukar ha så till vardags, så har du förmodligen inte resten av frisyren och klädseln till vardags också, utan det blir ändå något extra under bröllopsdagen. Dessutom så kanske du känner dig mest bekväm så och att vara bekväm under bröllopsdagen tycker jag är viktigt. Att när du kikar på bilderna från dagen sedan, så känner du igen dig själv så att säga.


  • daniiel

    Och vad du ska ha för accessoar till frisyren beror ju lite på vilken frisyr du väljer samt klänning och övriga smycken. Till den raka luggen tror jag ett diadem eller en liten tiara skulle vara fint.


  • Loanne

    Jag röstade på snedlugg. Du är jättefin i rak lugg också, men personligen så tyckte jag att snedluggen ser lite mer "bröllopsaktig" ut

  • karamell

    Stort Tack tjejer för alla era tankar och tips,  och alla som har röstat! Och tack DellelGarin för den fina komplemangen! :)
    Bilderna är tagna direkt efter min prov-sminkning och uppsättning :) 

Svar på tråden hur är luggen snyggast?