Jag tittade runt jättemycket på nätet innan och trodde att jag visste vad jag ville ha.
Första gången jag provade klänning så sa jag till hon i affären att jag ville prova olika stilar för att reda ut vilken som passade min kroppstyp bäst. När det väl var gjort så var det bara att prova olika varianter av samma klänning, det var mycket lättare då. Då behövde man inte ens titta åt annat håll.
Jag provade en klänning som satt jättebra men jag gillade inte tyget. Så gick jag själv till en annan affär en dag efter skolan och sa att jag ville prova deras klänningar som är a-linje, med knappar i ryggen. Dem hade 5 st inne. Så jag provade alla fem och den sista var 4 storlekar för stor, men jag älskade den.
Så det var inte mer dramatiskt än att jag a "jahapp, denna blire" och sedan kom jag dagen efter och hämtade den: ). Man behöver inte gråta eller så, det går att betee sig när man hittar en klänning: )
WOW, vet i fan om jag kände men hur mkt woow känner man annars när man står i otvättat hår, osminkad? Ingen klänning kommer till sin rätt just då: ) Men jag tycker den är fin, jag ser bra ut i den och känner mig vacker, jag ser extremt mycket fram emot att få ha den på mig och jag kommer inte tänka så mkt under kvällen "ser min rumpa ut såhär, mina axlar osv". Det tycker jag är bra nog. Plus, om jag ska leta vidare så måste jag veta vad denna inte har som jag skulle önska att den hade. Jag kom inte på något så då var det bara att köpa: ).