• Emsie01

Hur är kakuweddingdresses?

Hittat en fin klänning som jag bara hittat på kakuweddingdress och ett annat ställe, det är en justin Alexander kopia. Någon som har någon erfarenhet av att ha handlat från kakuweddingdress?

• Svar på tråden Hur är kakuweddingdresses?
  • daniiel

Har du googlat och försökt hitta recensioner? :)

Jag känner inte igen den sidan, men det kan ju hända att någon annan här på BT är bekant med den. Om du nu inte skulle känna att du vågar beställa därifrån, så kan du ju skicka in bilder på klänningen och få den uppsydd någon annanstans :)

Har du prövat mejla företaget och fått ett hum om hur dom är på att svara osv? Då skulle du ju kunna fråga om dom sytt upp någon kopia på klänningen du är intresserad av och isåfall be dom skicka bilder :)

• Emsie01

De svarade direkt jag skrev sist, men nu har jag inte fått svar idag, kanske för att det är helg. Jag har googlat men hittar inga recensioner alls? Har du förslag på bra sidor som man kan kolla med om de kan sy upp den? Finns ju bättre och sämre sidor. Om jag förstått det här rätt. Tacksam för hjälpen :)

• daniiel

Ja, alla företagen svarar inte under helgen, så förhoppningsvis får du svar till veckan då :)

Jadu, bra sidor.. det är ju alltid en chansning, men Landybridal och Dinobridal brukar vara bra. Millybridal har varit bra, nu verkar dom dock vara lite sega på att svara på mejl osv, samt att jag tror att dom oftast har förseningar på sina klänningar. Annars är det främst dom tre företagen som brukar rekommenderas här på BT. Just ja, även Jenjenhouse är många nöjda med :)

• Emsie01

Tack så mkt, då ska jag kolla in där :) är ju en hel vetenskap det här. Hittar bara att det är fler som letar efter resencsioner på kaku weddingdress, så det verkar svårt, men annars får man väl göra en chansning, verkar va mkt chans det här. Tack för hjälpen :)

Svar på tråden Hur är kakuweddingdresses?