Ni som beställt från lilly.dk
hur lång tid har det tagit att få klänningen? Jag beställde igår och det står fortfarande samma på trackingnr, att den har skickats från dera huvudkontor med GLS. Så det har inte hänt nåt sen igår vid tre på em.
hur lång tid har det tagit att få klänningen? Jag beställde igår och det står fortfarande samma på trackingnr, att den har skickats från dera huvudkontor med GLS. Så det har inte hänt nåt sen igår vid tre på em.
har för mig att det tog 5 arbetsdagar för mig iallfall...
Hej, Jag har inte beställt från lilly, dock så köpte jag min klänning i deras butik. Det som jag upplevde var att de hade ett stort lager. Givetvis kan väl detta påverkas av modell( årgång) och storlek. Klänningen kommer säkert snart.
Dom sa att jag skulle få den imorrn, låter som det skulle gå väldigt fort isåfall...det står visserligen 48-96tim i leveranstid.
Här kommer lite bilder, vi hittade inget snöre så vi fick hålla oss tillgodo med det där
Min är strl 34 och jag är 154, har 6,5cm klack på bilderna och så väger jag 51kg, så kolla måtten innan du beställer. Jag har fått beställa en ryggplatta för 375kr och så porto på det.
Snygg klänning Camilla 01