• sommaren13

Ni som beställt från lilly.dk

hur lång tid har det tagit att få klänningen? Jag beställde igår och det står fortfarande samma på trackingnr, att den har skickats från dera huvudkontor med GLS. Så det har inte hänt nåt sen igår vid tre på em.

• Svar på tråden Ni som beställt från lilly.dk
  • Emmalinnea

har för mig att det tog 5 arbetsdagar för mig iallfall...

• froll

Hej, Jag har inte beställt från lilly, dock så köpte jag min klänning i deras butik. Det som jag upplevde var att de hade ett stort lager. Givetvis kan väl detta påverkas av modell( årgång) och storlek. Klänningen kommer säkert snart.

• sommaren13

Dom sa att jag skulle få den imorrn, låter som det skulle gå väldigt fort isåfall...det står visserligen 48-96tim i leveranstid.

• Emmalinnea
    sommaren13 skrev 2013-04-11 20:44:49 följande:
    Dom sa att jag skulle få den imorrn, låter som det skulle gå väldigt fort isåfall...det står visserligen 48-96tim i leveranstid.
    Det är inte helt omöjligt då skickar dom över den inatt och levererar den imorgon
  • Camilla01
    sommaren13 skrev 2013-04-11 20:26:17 följande:
    hur lång tid har det tagit att få klänningen? Jag beställde igår och det står fortfarande samma på trackingnr, att den har skickats från dera huvudkontor med GLS. Så det har inte hänt nåt sen igår vid tre på em.
    Vilken klänning beställde du? Jag är också väldigt intresserad av en av klänningarna men vet inte om jag vågar beställa.
    Du väldigt gärna vissa den när du fått den.
    Lycka till. 
  • sommaren13
    Camilla01 skrev 2013-04-13 09:32:34 följande:
    Vilken klänning beställde du? Jag är också väldigt intresserad av en av klänningarna men vet inte om jag vågar beställa.
    Du väldigt gärna vissa den när du fått den.
    Lycka till. 
    Jag beställde 08-3113 den finns i deras outlet, på sidan två den i mitten till höger, hon som står typ i skogen...jag fick hem klänningen igår, ångrar att jag inte tog en 36 då den var lite för kort över ryggen, men det löser jag med att köpa en bredare ryggplatta. Ska lägga in en bild om en stund. Jag är jättenöjd med den, den var otroligt vacker, dock så missade dom att skicka med bandet till snörningen, så det har jag mailat dom om.
  • sommaren13

Här kommer lite bilder, vi hittade inget snöre så vi fick hålla oss tillgodo med det där

Oj de hamnade på sniskan...ja ja ni ser ju iallafall ;) Sista bilden är en bild på släpet dådå...

• Camilla01
    sommaren13 skrev 2013-04-13 13:58:02 följande:
    Här kommer lite bilder, vi hittade inget snöre så vi fick hålla oss tillgodo med det där

Oj de hamnade på sniskan...ja ja ni ser ju iallafall ;) Sista bilden är en bild på släpet dådå...

Så himla fin ska direkt in och kolla på en.
    Tusen tack.

• sommaren13

Min är strl 34 och jag är 154, har 6,5cm klack på bilderna och så väger jag 51kg, så kolla måtten innan du beställer. Jag har fått beställa en ryggplatta för 375kr och så porto på det.

• Camilla01
    sommaren13 skrev 2013-04-13 15:34:33 följande:
    Min är strl 34 och jag är 154, har 6,5cm klack på bilderna och så väger jag 51kg, så kolla måtten innan du beställer. Jag har fått beställa en ryggplatta för 375kr och så porto på det.
    Tack förlåt såg inte att du svarat. Hmm ja så smal är inte jag alls. :0) Jag ska dubbel kolla måtten och se om där någon jag kan ha. Tussen tack och du är super snygg i din.
  • Fjärilen
    sommaren13 skrev 2013-04-11 20:26:17 följande:
    Jag beställde på lördagen och fick klänningen på tisdagen.

Jag hade dock varit och provat klänningen i Lillysbutik i Stockholm, men de hade inte exakt den modellen jag ville ha i lager, men den fanns på nätet :)
Svar på tråden Ni som beställt från lilly.dk