• Anonym (prinsessan)

    Är det här verkligen fint!

    Jag provade min klänning igår, mamma skulle öva på att snöra den och jag ville se hur den satt nu när det bara är några månader kvar.
    Jag har kännt mig som en prinsessa ända sedan jag köpte klänning och har tyckt att den är det vackraste någonsin! Men igår, kände jag mig inte sådär vacker längre.
    Jag vet inte om det är trötthet eller om jag har fått någon konstig självbild. Jag vill ju bara vara vacker, men nu ser jag helt plötsligt valkar och skavanker som jag egentligen inte tror finns.
    Ja, det är inlägget är bara ren skär bekräftelse =)! Är det verkligen fint det här på mig, eller har jag gjort ett misstag som köpt den här klänningen?


    Om det är någon här som känner igen mig så får ni gärna hålla de för er själva =) vill inte att alla ska ha sett klänningen innan bröllopet =)


  • Svar på tråden Är det här verkligen fint!
  • Chicita

    Om jag ska vara riktigt ärlig så tror jag att du drabbats en släng av den stora bröllopsnerven som vi väl alla har haft / kommer att få någon gång under planeringen och vägen till dagen B Flört

    Andas, slappna av... Det kommer gå bra.
    Du är jättefin.
    Om du tycker att klänningen korvar sig någonstans - skaffa ett par bra shape-trosor som slätar ut utan att vara obekväma (spanks är rätt bra).
    Det kan helt enkelt vara så att din mamma snörde lite för hårt också så att klänningslivet bucklade sig lite. Inget som syns på bilden dock, men jag vet att det kan kännas som valkar då... 

  • daniiel

    Jag skulle tippa på att det är bröllopsnerverna som spökar, ja :) Hur länge har ni kvar till bröllopet TS?

    Och jag tycker det låter som att du ska ha fina och passande accessoarer till. Boleron ser väldigt fin ut :) Jag tror inte det är den typen av klänning som du kommer kika tillbaka på om 10-20 år och tänka "Men hur tänkte jag där?!", utan det är en klänning som står sig :)


  • passionsblomman

    Du kan byta trådrubriken till :


    Titta vad fin jag är i min brudklänning!


    För det är du. Skrattande


    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • Papillon

    Åh vilken vacker figur du har! Jag kan inte se en enda skavank och jag tycker att din klänning ser helt underbar ut på dig :)

  • karamell

    WOW! Underbar klänning som sitter jättefint på dig! Du får verkligen en fin midja i klänningen!


    Jag röstar också på att det är nerverna som spökar, du kommer att vara otroligt vacker på din dag i din klänning!

  • Jessa
    karamell skrev 2013-03-21 13:06:14 följande:

    WOW! Underbar klänning som sitter jättefint på dig! Du får verkligen en fin midja i klänningen!


    Jag röstar också på att det är nerverna som spökar, du kommer att vara otroligt vacker på din dag i din klänning!


    Håller helt och hållet med ! Hur snyggt som helst!
  • Anonym (prinsessan)

    Vi har 3 månader kvar! Jag är nog bara nervös! Tack för alla era peppande underbara komplimanger. De hjälpte massor!

  • jimsan78

    Du har inget att vara nervös för. Den passar dig hur bra som helst och den sitter jättebra. Din blivande kommer fälla en tår.

  • MariaochDaniel

    Den är jättefin! Du är jättefin i klänningen. Du har ju perfekt timglasfigur och din midja ser smal ut i klänningen. Tro mig, det finns inga valkar, bara hjärnspöken! =)

  • Anonym (prinsessan)

    Det är en Lillyklänning. Jag köpte den dock begagnad för 3000 kr.


    jimsan78 skrev 2013-03-21 20:17:41 följande:
    Får man fråga var du köpte den och vad den kostade?
  • Träumerei

    Den sitter perfekt, jättefin! Fast den är nog lite för hårt snörd, det är därför den bubblar sig vid magen ser det ut som . Släpp lite på snörningen så kommer den falla rakare och du ser slankare ut. Vilket du iofs gör nu med, men det ser lite trångt ut.

  • Anonym (prinsessan)

    Det är lite trångt =P.. behöver tappa ett par kilon till om det ska fungera =)


    Träumerei skrev 2013-03-22 13:36:50 följande:
    Den sitter perfekt, jättefin! Fast den är nog lite för hårt snörd, det är därför den bubblar sig vid magen ser det ut som . Släpp lite på snörningen så kommer den falla rakare och du ser slankare ut. Vilket du iofs gör nu med, men det ser lite trångt ut.
  • Cakes

    Jag förstår dig verkligen Princessan! Så mycket att jag till och med gick och köpte mig en andra klänning. När jag även blev osäker på den också så insåg jag att det är nog så det kommer att vara... att jag inte kommer att bli helt nöjd! 

    Dock har jag hittat de perfekta skorna och eventuellt kommer jag även få köpa ett superfint halsband i helgen. Jag tror det är detaljerna som gör det ;)

    Och du, du är jättefin i klänningen! 

  • iser

    Du är verkligen supervacker i klänningen. Valkar? Nej! Snarare en getingmidja.

  • Maria76

    Jag tycker du är jättefin! Då jag gjort en Gastric Bypass har jag lite skinn här och där som syns under klänningen. Jag köpte en hudfärgad underklänning som slimmar. Vet inte vart 'valkarna' tar vägen men det blev jättefint. Köpte den på change, utan axelband och kostade 369 kr.

Svar på tråden Är det här verkligen fint!