• maggied

Vad tycker ni om denna klänning?

Jag kan inte riktigt bestämma mig om vad jag tycker om denna modell.
    Har alltid tänkt att jag ska ha en figurnära klänning på mitt bröllop men märker nu att jag blivit kär i "prinsessfluffbakelser", och vet inte riktigt om det kär min kroppsform..

Även osäker på överdelen, känns som om det är för mycket.

Vad tycker ni? 

• Svar på tråden Vad tycker ni om denna klänning?
  • Cathelica

Tycker att en sådan modell absolutt passar din kropp:)
    Ta den som känns rätt i hjärtat :) 

• jimmyojennifer

Helt ärligt är det en otroligt vacker klänning, du klär väldigt bra i den. Men jag kan tycka att överdelen är på gränsen till vulgär.

Kanske en prinsessbakelsefluff som döljer dina behag lite bättre? =)

• afturelding

Klänningen är jättesöt, men livet skulle nog behöva höjas lite. Jag tycker att det ser ut som att det är på väg att trilla ut. Dessutom får du en lite konstig skugga på bysten. Men det är ju inte så svårt, be om det när du beställer klänningen bara :)

• karamell

Jag håller med att modellen passar din kroppsform, jag tycker det är ganska svårt att inte passa i "princessfluffbakelse-klänningar"  Klänningen i sig är jättefin om du vill ha en med så mkt "bling" men jag håller med de andra tejejerna att bysten bör täckas lite mer för en "finare" helhetsbild.
    Lycka till =) 

• stormhelen

Klänningsmodellen tycker jag absolut passar din kropp.

Däremot så gillar inte jag just den där klännigen. Det är alldeles för mycket bling bling på den (överdelen). Det blir för mycket helt enkelt, och faktisgt vulgärt.

• FruForsmark

Tycker du absolut kan köra på prinsessklänningsstuket! Dock gillade jag inte den här klänningen även om den passar din kropp mycket bra. Den känns lite för prålig och avklätt. Lite för mycket balkänsla än bröllopskänsla tycker jag. Men älskar du den ska du absolut ta den. Det är din dag och ditt val :)

• daniiel

Jag kan inte annat än instämma med övriga. Vill du ha en fluffig pinsessklänning, så ska du självklart ha det. Du ser ut att passa i det. Men, även jag tycker att överdelen är lite för mkt "bling" på och lite för "rörig". Ja, samt att överdelen ser ut att vara alldeles för liten. Den bör sitta högre upp och täcka bysten mer. Annars kanske du kunde pröva en med rak urringning?

Nåväl, det är ju trots allt du ska ska betala för och bära klänningen, så huvudsaken är hur du känner dig i den. Känner du dig vacker och bekväm, så räcker det :)

• Rosenliljan

Den är snygg och du passar i den.

• Chicita

Jag tycker att det helt enkelt ser ut som att den du har på dig sitter lite långt ner.
    Och sen ser ju bilden ut att vara tagen lite snett ovanifrån också och då ser det också lite "värre" ut när man ser rakt ner i ringningen Flört 

Men ja, den är lite "mycket" upptill.
    Jag skulle nog ha satsat på en klänning i samma modell om du känner dig fin och bekväm i den där. Men med lite mindre bling upptill Glad 
    Hellre en neutral klänning där du kan lägga till blingbling i form av smycken, ett bälte, en slöja med kristaller, örhängen, halsband osv. Än att det är så mycket på klänningen att du måste tona ner allt annat för att inte se ut som en discokula Flört 

Det är inget fel på modellen med fluffig kjol osv. Du bär upp det bra.. 

• PimPim83

Jag instämmer med övriga här om att du passar i modellen, men jag hade valt en klänning med "enklare" överdel och kanske med en rak ringning.

Jag håller med Chicita om att det är enklare att satsa på en neutral klänning ochlägga till  "blingiga" accessoarer, annars kan det lätt bli för mycket.

• Principisessan

kjoldelen var fin, i mitt tycke är överdelen too much. men det är ju jag det. om du gillar den, dra upp överdelen så att den sitter snyggt över och täcker bysten ordentligt. 
    annars finns ju massa klänningar med sweetheartneckline som inte är så urringade eller såna med rak överdel.  

• Norrskensflamman

Eftersom kjolen inte har några krusiduller kan du gärna ha en överdel som sticker ut lite mer! Tycker du om bling-bling så är denna bra Själv tycker jag det livet som är på dockan som sitter snett bakom dig ser mer "lagom" ut för MIN trista smak. Men vi är ju alla olika.

Jag tycker modellen passar dig, men överdelen verkar inte sitta som den ska. Som sagt, den på dockan bakom tror jag skulle vara finare på dig, om du vill ha axelbandslöst. Men man ser inte hela överdelen på den.

Själv är jag spyless på axelbandslöst...

• kärlekensbrudpar

välldigt bra och snygg klänning! Men sitter inte bra vid bysten men det går säkert justera :)

Svar på tråden Vad tycker ni om denna klänning?