• MeaJ
    Äldre 26 Feb 17:15
    4844 visningar
    11 svar
    11
    4844

    Tärnbuketten - bildtråd

    Jag tycker att det är så roligt med bildtrådar, och jag har inte sett någon med tärnornas buketter.
    Även med dem kan man behöva lite inspiration tycker jag Flört 
    Jag kunde inte bestämma mig om vem/vilka jag skulle ha som tärna/tärnor (har "för" många nära och kära) så jag valde att inte ha någon alls istället.
    Min brudbukett kommer att gå i stil med någon av dessa 2 tror jag...




    Då jag tycker mycket om kallor så skulle isånnafall tärnbuketten blivit en enkel bukett med kallor, liknade denna..



    Nu vill jag se massor av tärnbuketter, och berätta gärna vilka blommor som är i Glad 

    Sen vill jag även påminna att när ni citerar ett inlägg, förminska bilderna eller skriv bara ut namnet till den ni vänder er till, för det är väldigt jobbigt att läsa en tråd där samma bilder tycker upp flera ggr på rad. 
    Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Tärnbuketten - bildtråd
  • MeaJ
    Äldre 26 Feb 17:18
    #1

    Dyker upp ska det stå, inte tycker upp. Men det förstod ni säkert Flört


    Sommarbrud 2013
  • MuBu
    Äldre 27 Feb 10:21
    #2

  • MeaJ
    Äldre 1 Mar 19:20
    #3

    ingen annan som vill dela med sig av sina tärnbuketter?


    Sommarbrud 2013
  • Äldre 1 Mar 20:21
    #4

    Jag har inte alla bilderna från bröllopet här så det har var den bästa bilden jag kunde hitta. Förstorad via paint ;) När jag kommer hem till maken så får jag leta reda på en riktig bild.


  • Äldre 22 Mar 18:48
    #5

    Vill se fler!

  • Yousof­in
    Äldre 23 Mar 20:26
    #6

    Ja visa fler bilder på tärnbuketter, gärna vad man skulle kunde tänkas ha till lilla brudnäbben med...

  • Äldre 23 Mar 20:47
    #7
  • Äldre 23 Mar 20:57
    #8




    Tärnornas buketter var svart och vita fjädrar, svart sidenband på handtagen.
    Näbbens bukett var rosa fjädrar och vita pärlor, rosa sidenband på handtaget.
  • Äldre 24 Mar 18:20
    #9

    Mina tärnor hade varsin stor vit ros med grönt till och marskalken hade en vir ros på kostymen. Jag tyckte det är snyggt med det enkla till tärnorna :)

  • MeaJ
    Äldre 20 Apr 17:33
    #10

    puffar lite på tråden..


    Sommarbrud 2013
  • Äldre 22 Apr 12:25
    #11

    FruForsmark: Vi har verkligen lika smak i allt! Haha. Ska ha exakt samma sak till mina tärnor :)

Svar på tråden Tärnbuketten - bildtråd