• Äldre 4 Feb 10:22
    2076 visningar
    12 svar
    12
    2076

    Såg du melodifestivalen?

    Såg du melodifestivalen i lördags? Om du svarade ja, vad tyckte du?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Såg du melodifestivalen?
  • Äldre 4 Feb 10:27
    #1

    Vi brukar titta på den svenska finalen (om det inte går något bättre på tv) och Eurovisions-finalen.
    Ingen av deltävlingarna. Vi har inte riktigt det intresset. 

  • afture­lding
    Äldre 4 Feb 10:32
    #2

    Det skulle aldrig falla mig in. Jag har inte sett varken deltävling, final eller eurovision på tre år tror jag. 

  • HubbaB­ubba
    Äldre 4 Feb 10:32
    #3

    Jag ser alltid melodifestivalen. Är tradition Glad
    Tyckte det var sådär i första deltävlingen, ingen direkt vinnarlåt men roligt ändå.
    Jag har dock väääldigt svårt för Gina.

  • Äldre 4 Feb 10:34
    #4

    absolut! tradition! 

  • Äldre 4 Feb 12:03
    #5

    Absolut! Speciellt nu när dottern blivit lite större och tycker det är roligt :) Maken älskar att klaga på alla bidrag :P Jag tycker Yohio var helt rätt att gå vidare, dottern fick rösta på honom, och det var ju kul att David gick vidare. Även om min personliga favorit i lördags var Cookies & beans eller vad dom heter, dom tre tjejerna där. Egentligen tycker jag dock att dessa deltävlingar är löjligt och att dom borde gå tillbaka till hur det var förut,med bara en tävling.


  • Hobevi
    Äldre 4 Feb 14:08
    #6

    Hade det i bakgrunden när vi hade familjespelskväll och det var nog det sämsta jag hört någonsin. Kryper i kroppen bara jag tänker på det.

    www.hobevi.blogg.se  


  • Äldre 4 Feb 14:19
    #7

    Hade på det i bakgrunden. Tyckte att det var riktigt dåligt! Hoppas nästa deltävling blir bättre.


  • Äldre 4 Feb 14:56
    #8

    Tradition, så ja. Tyvärr var det inga bra låtar och Danny tar priset som sämsta programledare tillsammans med Petra Mede. Gina är snäppet bättre men jag önskar att SVT kunde ha riktiga programledare!

  • Äldre 4 Feb 16:00
    #9

    Såg! 
    Tyckte startfältet var tråkigt och inget av bidragen var riktigt spännande... Hoppas på bättre på lördag... Men det var inte alls svårt att gissa vilka som skulle hamna vart... 

  • Äldre 4 Feb 19:54
    #10
    TheD skrev 2013-02-04 14:56:14 följande:
    Tradition, så ja. Tyvärr var det inga bra låtar och Danny tar priset som sämsta programledare tillsammans med Petra Mede. Gina är snäppet bättre men jag önskar att SVT kunde ha riktiga programledare!
    Det håller jag verkligen med om! Och när jag såg att Mede skulle leda Eurovision... blöh...
  • Äldre 4 Feb 22:09
    #11
    daniiel skrev 2013-02-04 19:54:30 följande:
    Det håller jag verkligen med om! Och när jag såg att Mede skulle leda Eurovision... blöh...
    Det intressanta är att jag har inte hört någon jubla över att Mede ska leda Eurovision. Men det är iofs inte så konstigt. Mede är #"%¤(%&&()#"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Äldre 5 Feb 07:53
    #12

    Nej, har ingen tv och har tyvärr lite för dålig uppkoppling för att det ska vara värt att se några längre program på play. Jag har kollat lite på youtube i efterhand.

Svar på tråden Såg du melodifestivalen?