Lilly klänning! Hjälp snabbt!
Mina mått:
byst87
midja:71
höft:93
www.lilly.dk/Default.aspx
Vilken storlek ska jag välja jag har hört att lillys klänningar är lite stora i storleken. Hjälpmig!
Mina mått:
byst87
midja:71
höft:93
www.lilly.dk/Default.aspx
Vilken storlek ska jag välja jag har hört att lillys klänningar är lite stora i storleken. Hjälpmig!
jaha okej :)
Hur långa klänningar görlilly har domnågot standard mått på vilken längd bruden ska va? Jag är 162 cm och ska ha 10 cm klack klänningen blir väl inte för kort väl?
Min erfarenhet är att klänningarna är rätt långa. Jag är 160cm och hade måttlig klack, så för mig var det så självklart att jag skulle få lägga upp den att jag inte ens funderade på det. Fick nog kapa av ett par decimeter...
Jag fickmin klänning och underkjol i fredags och har provat i helgen. jag är jätte nöjd!
Sitter ju som gjuten!!
Har inte så bra bilder, och kapar av lite då jag inte vill bli igenkänd .
Vi var stressade så hann bara snabbt att prova. Måste dock införskaffa i en underkjol! Klänningen är aningen lång, här hade jag dock inga skor, och så hoppas jag att underkjolen gör sitt ;).
Sitter ju som gjuten!!
Vi var stressade så hann bara snabbt att prova. Måste dock införskaffa i en underkjol! Klänningen är aningen lång, här hade jag dock inga skor, och så hoppas jag att underkjolen gör sitt ;).
Sitter ju som gjuten!!
Åh vad bra att hitta denna tråd, sitter just nu och funderar på om jag ska ta och beställa från lillys outlet, kikat på denna
http://www.lilly.nu/Default.aspx?ID=988&ProductID=PROD994&GroupID=GROUP53&VariantID=VO58
Måste väl vara den du betsällt emmalinnea
Så svårt att se detaljer på bilderna bara, men priset var så bra så jag tror nog att jag ska våga chansa.
Hade egentligen tänkt mig en helt annan modell men gillade den här, hoppas bara den sitter bra på också.
Vad tog de för frakt, har inte hittat det på hemsidan ännu
Åh vad bra att hitta denna tråd, sitter just nu och funderar på om jag ska ta och beställa från lillys outlet, kikat på denna
www.lilly.nu/Default.aspx?ID=988&ProductID=PR...
Måste väl vara den du betsällt emmalinnea
Så svårt att se detaljer på bilderna bara, men priset var så bra så jag tror nog att jag ska våga chansa.
Hade egentligen tänkt mig en helt annan modell men gillade den här, hoppas bara den sitter bra på också.
Vad tog de för frakt, har inte hittat det på hemsidan ännu
Det låter ju jätte bra!