• Forumvärd

Vilken klänning är vackrast?

Vilken av dessa tre brudklänningar tycker du är vackrast?
    Rösta och skriv i tråden Solig

1. Längst ut till vänster
    2. I mitten
    3. Längst ut till höger
  • Svar på tråden Vilken klänning är vackrast?
  • daniiel

Jag tycker nr.1 är lite för enkel, nr.2 var ingen snygg modell på sjöjungfru och nr.3 föll mig inte riktigt i smaken heller. Buketten framtill på klänningen är det nog som "förstör" lite. Jag måste nog trots allt ge min röst till klänning nr.1 trots allt.

• Chicita

Hmm..
    Ni har valt en klassisk klänning, men som är nästan lite för enkel för att locka någon större beundrarskara
    Sen kommer 80-talsklassikern á la Madonna "like a virgin" i polyester som ser förskräcklig ut. Även om sjöjungfrumodellen annars är en siluett som lockar många.
    Och sist kommer en tylldröm med blombuketten fastsurrad i midjan så bruden är säker på att inte tappa den...

Vilken ska man välja?

Tja jag skulle nog välja den klassiska siluetten i bild 1 och pyntat upp den med något färgat band och en stor färgglad bukett... 

• stormhelen

Gillar nr. 3. Men inte i den färgen. 

• TheD

1 = tråkig
    2 = konstig och ful
    3 = Är det Barbie som ska gifta sig?

Så ingen av klänningarna!

• Principisessan

om jag får ta bort den fula blomman och byta färg på nr 3 så var den fin, annars nr 1, kanske något tråkig i snittet men less is more... 

• Evelinas

Absolut 3an!! Jättefin!! Fast den skulle va vit!

• Evelinas

O bort med blommorna i midjan!!

• frida o björn

Ingen av klänningarna var fin...

• kramen

av dessa ? trean , men helst min egen :)

• Annamolly

Hmm... Ingen. Den till vanster ar alldeles for enkel, den i mitten ar alldeles for Barbie for min smak och jag skulle inte vilja gifta mig i rosa. Annars ar den till hoger finast, om den vore vit.

2013.06.22 Samos, Grekland
  • Annamolly

... och inte hade blommor pa.

2013.06.22 Samos, Grekland
Svar på tråden Vilken klänning är vackrast?