Vilken klänning är vackrast?
Vilken av dessa tre brudklänningar tycker du är vackrast?
Rösta och skriv i tråden
1. Längst ut till vänster
2. I mitten
3. Längst ut till höger
Vilken av dessa tre brudklänningar tycker du är vackrast?
Rösta och skriv i tråden
Jag tycker nr.1 är lite för enkel, nr.2 var ingen snygg modell på sjöjungfru och nr.3 föll mig inte riktigt i smaken heller. Buketten framtill på klänningen är det nog som "förstör" lite. Jag måste nog trots allt ge min röst till klänning nr.1 trots allt.
Hmm..
Ni har valt en klassisk klänning, men som är nästan lite för enkel för att locka någon större beundrarskara
Sen kommer 80-talsklassikern á la Madonna "like a virgin" i polyester som ser förskräcklig ut. Även om sjöjungfrumodellen annars är en siluett som lockar många.
Och sist kommer en tylldröm med blombuketten fastsurrad i midjan så bruden är säker på att inte tappa den...
Vilken ska man välja?
Tja jag skulle nog välja den klassiska siluetten i bild 1 och pyntat upp den med något färgat band och en stor färgglad bukett...
Gillar nr. 3. Men inte i den färgen.
3:an är finast av dom alla 3 bilderna.
Jag tycker också 3:an är finast, fast kanske i annan färg.
www.brollopsyran.se
MS
1 = tråkig
2 = konstig och ful
3 = Är det Barbie som ska gifta sig?
Så ingen av klänningarna!
om jag får ta bort den fula blomman och byta färg på nr 3 så var den fin, annars nr 1, kanske något tråkig i snittet men less is more...
3an helt klart :)
Absolut 3an!! Jättefin!! Fast den skulle va vit!
O bort med blommorna i midjan!!
Ingen av klänningarna var fin...
Nummer 3, i VITT!
av dessa ? trean , men helst min egen :)
Hmm... Ingen. Den till vanster ar alldeles for enkel, den i mitten ar alldeles for Barbie for min smak och jag skulle inte vilja gifta mig i rosa. Annars ar den till hoger finast, om den vore vit.
... och inte hade blommor pa.
3:an men i färg ivory
3an!