• FruNovember

    Jag har blivit dum i huvet..

    Det här bröllopet har gjort mig personlighetsförändrad, jag är helt väck! :-P nu har jag fått ett nytt infall och vill ha ett brunt band runt midjan... Eller, det är iaf vad jag tror att jag vill idag, det kan ändras ett par hundra gånger, vi har trots allt 6 dagar kvar! Nu till min fråga- hur gör man? Behöver det egentligen sys på eller finns det någon smidig lösning som inte innefattar nål och tråd? Jag vill ju kunna ändra mig ett par gånger på väg till kyrkan också.. eller varför inte ha ett band i midjan halva vigseln, och ta av det efter första solosången?! Hahaha, låt det gå snabbt nu, jag vill ha tillbaka migsjälv.. :-P

  • Svar på tråden Jag har blivit dum i huvet..
  • daniiel

    Jag säger som Chicita, knyt bara bandet i midjan :) Jag hade ett svart band i midjan på min klänning och det knöt jag bara så att rosetten hamnade bak. Då är det ju enkelt att knyta av eller på bandet just innan det är dags för vigseln, ni kan ta bilder både med och utan bandet och du kan spexa till det på festen med att låta gästerna gissa om du kommer ha band i midjan eller inte efter varje toalettbesök ;P


Svar på tråden Jag har blivit dum i huvet..