• Svar på tråden HJÄLP!! Jag har börjat tveka på min klänning!!!
  • CharliesChoice

Fin klänning!

Jag hade personligen inte velat handla där.. Jag har inga problem m att beställa på internet el från "kinasidor" men jag kommer välja nån som jag upplever som etablerad.. Etablerad för mig är att den finns omnämnd flera ggr här inne med positiva kommentarer.

• Mumin
    CharliesChoice skrev 2012-10-28 19:42:49 följande:
    Fin klänning!

Jag hade personligen inte velat handla där.. Jag har inga problem m att beställa på internet el från "kinasidor" men jag kommer välja nån som jag upplever som etablerad.. Etablerad för mig är att den finns omnämnd flera ggr här inne med positiva kommentarer.
    Ja, klänningen är verkligen fin!! Det är säkert inget fel på sidan, men eftersom språket är lite skumt, så vet jag inte hur seriösa dom faktiskt är... MEN.. dom är ju anslutna till PayPal, det kanske betyder att dom är seriösa?
  • CoG

Den där har jag sett på några andra kinasidor tidigare, kommer inte ihåg vilka dock.

• Mumin

Jag hittade den på thdress.com mycket billigare! Har beställt den och är nervös som 17!!!!

• Mette81

Kolla med PayPal om det verkligen är deras kund. Har själv råkat ut för bedragare, fast i ett helt annat sammanhang, som använde en fejk PayPal sida men med lika logga. Enligt PP själva (ringde till det engelska kontoret) finns det mycket så kallat fishing. Så var observant även vid PP-betalning!! Verkar det skumt, kolla lite extra noga!!!!!! Lycka till med klänningen :)

• CharliesChoice

Oj vad spännande! Vad kostade den där? Tror inte du behöver vara orolig, den sidan tyckte jag såg ok ut!

Lova att meddela hur det går!

• Mumin
    CharliesChoice skrev 2012-10-28 21:28:21 följande:
    Oj vad spännande! Vad kostade den där? Tror inte du behöver vara orolig, den sidan tyckte jag såg ok ut!

Lova att meddela hur det går!

Ja!! Klart jag gör!! =)

Tror att det blev lite över tusenlappen med frakt och snabb beställning.

• jemy paul
    Mumin skrev 2012-10-28 19:34:13 följande:

HJÄLP!!!

Jag har börjat tveka på min klänning... hittade en annan på nätet, men jag är inte säker på om sidan är seriös eller inte... vad tror ni?

www.balfestklanningar.com/elegant-spets-kort-...

Zie uw gegevens per ongeluk vandaag de dag, het lot, Ik kocht een jurk in de online winkel is zeer goed. Wens je veel succes
Svar på tråden HJÄLP!! Jag har börjat tveka på min klänning!!!