HJÄLP!! Jag har börjat tveka på min klänning!!!
HJÄLP!!!
Jag har börjat tveka på min klänning... hittade en annan på nätet, men jag är inte säker på om sidan är seriös eller inte... vad tror ni?
HJÄLP!!!
Jag har börjat tveka på min klänning... hittade en annan på nätet, men jag är inte säker på om sidan är seriös eller inte... vad tror ni?
Fin klänning!
Jag hade personligen inte velat handla där.. Jag har inga problem m att beställa på internet el från "kinasidor" men jag kommer välja nån som jag upplever som etablerad.. Etablerad för mig är att den finns omnämnd flera ggr här inne med positiva kommentarer.
Den där har jag sett på några andra kinasidor tidigare, kommer inte ihåg vilka dock.
Ja, PayPal ger ju lite mer tyngd.
En snabb bildgoogling så hittar man den tex här också, dock lite dyrare.
http://www.promsale.co.uk/p-wedding-bridal-gown-allure-exclusive-2355-11900
Om du bildgooglar lite mer så kanske du hittar en sida som både känns trygg o har ett bra pris?
Jag hittade den på thdress.com mycket billigare! Har beställt den och är nervös som 17!!!!
Kolla med PayPal om det verkligen är deras kund. Har själv råkat ut för bedragare, fast i ett helt annat sammanhang, som använde en fejk PayPal sida men med lika logga. Enligt PP själva (ringde till det engelska kontoret) finns det mycket så kallat fishing. Så var observant även vid PP-betalning!! Verkar det skumt, kolla lite extra noga!!!!!! Lycka till med klänningen :)
Oj vad spännande! Vad kostade den där? Tror inte du behöver vara orolig, den sidan tyckte jag såg ok ut!
Lova att meddela hur det går!
Ja!! Klart jag gör!! =)
Tror att det blev lite över tusenlappen med frakt och snabb beställning.
HJÄLP!!!
www.balfestklanningar.com/elegant-spets-kort-...