• Lina2126

Någon som gift sig i liknande klänning m spets? Bilder!!

Hej!

Vi ska gifta oss augusti 2013. Temat är vintage och färgerna vitt/champagne/gammelrosa. Jag är inne på att ha klänning med mycket spets men är såååå nyfiken att få se om nån här har haft någon liknande och kan lägga upp bild? Vill så gärna ser spetsklänningar live på "riktiga" personer, de ser fantastiska ut på bild.

Så - spetsklänning, bu eller bä?

Och - har du gift dig i en klänning med mycket spets? Snälla lägg upp bild och inspirera mig! =)

Tack!

• Svar på tråden Någon som gift sig i liknande klänning m spets? Bilder!!
  • VictoriaE
    Lina2126 skrev 2012-10-28 22:04:31 följande:
    Vad fin den var på dig!!!
    Tack! =) Har inte fatt den an, men gud vad jag ser fram emot det! Sedan sa tycker jag att den forsta bilden du la upp ar superfin... =) Kanns som en bra kombination mellan vintage och "mjukt" eller hur man ska uttrycka det. 
  • annakajsabritta

Jag hade nästan bestämt mig för en annan brudklänning, men så började jag prova klänningar i spets - och
    då var jag fast! Glad. När vi gifte oss i augusti bar jag den här klänningen, som är en  White One by Pronovias. I kyrkan hade jag en spetsbolero som var sydd i samma tyg som klänningen.

Lycka till i jakten på din klänning!

• Anneli256

Denna är köpt på Tidebuy. Jag var mycket nöjd. Gjorde några små justeringar själv och klänningen ska nog inte granskas och jämföras med en märkesklänning. Men jag fick mycket beröm och kände mig oerhört vacker i den.
  • Anneli256

pärlbandet på axelbanden har jag själv sytt dit :)
  • Silme

Spanade in denna klänningsmodellen drygt ett år innan vi gifte oss och visste hela tiden vad jag ville ha. Den är uppsydd efter inspiration av en klänning från The Vintage Weddingdress Company, och jag är sååå nöjd! Solig

• Lina2126

Vad fina ni är i era spetsklänningar!!! Mera inspiriation!! =)

• madelenes
    Lina2126 skrev 2012-10-28 15:56:47 följande:

Denna klänning, vilket märke, vart kan man hitta den?
  • Sofiedh
    madelenes skrev 2012-10-29 18:11:15 följande:
    Denna klänning, vilket märke, vart kan man hitta den?
    den har jag sett på blocket, något företag som säljer.
Svar på tråden Någon som gift sig i liknande klänning m spets? Bilder!!