• TheD

Snälla redaktionen!

Kan ni ta bort reklamen för filmen "Möhippan". Visst ni har ett avtal att ni ska ha den där men det är otroligt irriterande och det är en mycket dålig film!

• Svar på tråden Snälla redaktionen!
  • daniiel

Jag kan ju säga att jag personligen är väldigt less på filmer där droganvändande måste vara en så stor och självklar del i filmen och nästintill glorifieras, som något fullständigt normalt och bra.

Att filmen dessutom var full av mobbing, dåliga scener och repliker och hade riktigt usel handling.. ja, det hjälpte ju inte.

• msE

har inte denna film premiär den 29e oktober??  eller är det en annan film än jag tror de är ??

• TheD

Den har biopremiär i Sverige den 29:e, det stämmer.

• Alyllyra
    TheD skrev 2012-10-22 17:34:34 följande:
    Den har biopremiär i Sverige den 29:e, det stämmer.
    Hjärta Död (låtsas att det sista är en pirat-symbol!)
  • TheD
    Alyllyra skrev 2012-10-22 17:52:59 följande:
    Hjärta Död (låtsas att det sista är en pirat-symbol!)
    Jag förstod ;)
  • Aniara4
    Niini skrev 2012-10-22 12:39:25 följande:
    AdBlock plus säger jag bara! Blockerade hela sk**** :)
    Ahaaaa, det är därför jag inte förstår vad de andra pratar om. Lyckligt reklambefriad och ovetande om filmen i fråga som jag av allt att döma inte behöver bekymra mig om att se.
  • daniiel

Haha jag vet att jag är "onormal", men jag kan tycka om reklam (viss reklam). Därför vill jag inte använda mig av tex "adblock" eller skriva "ingen reklam" på brevlådan :P

• LyckligaBruden

Är min dator utfryst eller? Jag har inte sett nån reklam och har ingen adblock. Haha.

Men för övrigt verkar den filmen vara riktigt kass. Däremot var Bridemades kul, att det kommer en till film om möhippa känns rätt B.

• TheD
    LyckligaBruden skrev 2012-10-22 22:32:11 följande:
    Är min dator utfryst eller? Jag har inte sett nån reklam och har ingen adblock. Haha.

Men för övrigt verkar den filmen vara riktigt kass. Däremot var Bridemades kul, att det kommer en till film om möhippa känns rätt B.
    Den är #"%#¤/%&(¤#%)!/)(=KASS!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det som är tabben med Bridesmaides är att trailern och själv filmen inte stämde med alla scener ;) Lite synd och otroligt dåligt gjort. Men den filmen är betydligt bättre än "Möhippan" Jag har inte sett reklamen nu på eftermiddag/kväll. Hoppas den försvann för gott.
  • maxmamma

och jag har inte sett nån reklam snutt här för den där filmen ni snackar om, tror inte jag har nån adblock på min fjuttiga lilla dator. Obestämd

• TheD

Men det var då hela "##&/(=!! Reklamen är tillbaka!

• Alyllyra

Jepp. Men svara på en sak: Varför såg ni filmen? Var det för att ni hade sett reklamen här på hemsidan? För i så fall funkar den ju

Dock verkar ingen här ha betalat för den, och all negativ reklam som sprids här efteråt gör en ju inte direkt taggad på att se den... Så det jämnar väl ut sig i slutändan.

• TheD

Jag såg filmen för jag såg den på listan för kommande filmen på SF's sida. Så BT har inget med det att göra.

• daniiel

BT hade definitivt inget att göra med att jag såg den heller. Jag tror att jag såg den på IMDB när jag kikade på en annan film. Där finns ju "People who liked this also liked..." och där dök den upp.

• LyckligaBruden
    TheD skrev 2012-10-22 22:37:06 följande:
    Den är #"%#¤/%&(¤#%)!/)(=KASS!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det som är tabben med Bridesmaides är att trailern och själv filmen inte stämde med alla scener ;) Lite synd och otroligt dåligt gjort. Men den filmen är betydligt bättre än "Möhippan" Jag har inte sett reklamen nu på eftermiddag/kväll. Hoppas den försvann för gott.
    Ja det tänkte jag också på. På baksidan av dvd-n så är det ju bild på de där engelska människorna så jag trodde att de skulle vara en större del av filmen men icke. Tur det för jag fattade inte riktigt grejen, dom var bara jobbiga. Sen tog det ett tag innan filmen kom igång så undrade hur rolig den egentligen skulle vara.

Det blir jäkligt dumt när de lyfter fram saker som inte alls stämmer överens med filmen. Men jag tyckte den var sevärd i alla fall. Men Möhippan.. aldrig i livet att jag skulle se den, den verkar riktigt värdelös.
Svar på tråden Snälla redaktionen!