Snälla redaktionen!
Kan ni ta bort reklamen för filmen "Möhippan". Visst ni har ett avtal att ni ska ha den där men det är otroligt irriterande och det är en mycket dålig film!
Kan ni ta bort reklamen för filmen "Möhippan". Visst ni har ett avtal att ni ska ha den där men det är otroligt irriterande och det är en mycket dålig film!
Jag skriver också under på den här önskan!
AdBlock plus säger jag bara! Blockerade hela sk**** :)
Ja det var en riktigt dålig mobbingfilm!
Jag kan ju säga att jag personligen är väldigt less på filmer där droganvändande måste vara en så stor och självklar del i filmen och nästintill glorifieras, som något fullständigt normalt och bra.
Att filmen dessutom var full av mobbing, dåliga scener och repliker och hade riktigt usel handling.. ja, det hjälpte ju inte.
har inte denna film premiär den 29e oktober?? eller är det en annan film än jag tror de är ??
Den har biopremiär i Sverige den 29:e, det stämmer.
Haha jag vet att jag är "onormal", men jag kan tycka om reklam (viss reklam). Därför vill jag inte använda mig av tex "adblock" eller skriva "ingen reklam" på brevlådan :P
Är min dator utfryst eller? Jag har inte sett nån reklam och har ingen adblock. Haha.
Men för övrigt verkar den filmen vara riktigt kass. Däremot var Bridemades kul, att det kommer en till film om möhippa känns rätt B.
och jag har inte sett nån reklam snutt här för den där filmen ni snackar om, tror inte jag har nån adblock på min fjuttiga lilla dator.
Men det var då hela "##&/(=!! Reklamen är tillbaka!
Jepp. Men svara på en sak: Varför såg ni filmen? Var det för att ni hade sett reklamen här på hemsidan? För i så fall funkar den ju
Dock verkar ingen här ha betalat för den, och all negativ reklam som sprids här efteråt gör en ju inte direkt taggad på att se den... Så det jämnar väl ut sig i slutändan.
Jag såg filmen för jag såg den på listan för kommande filmen på SF's sida. Så BT har inget med det att göra.
BT hade definitivt inget att göra med att jag såg den heller. Jag tror att jag såg den på IMDB när jag kikade på en annan film. Där finns ju "People who liked this also liked..." och där dök den upp.