PiaB skrev 2012-10-17 19:23:32 följande:
Jag vet inte varför du skriver tydligen inte, är det för att han inte vill? Vi ska ha två ringar var men det gör man som man vill med 
Jag har läst att många som bara har en ring graverar in det nya datumet också i förlovningsringen. När den ska graveras måste ju vara helt valfritt men det verkar ju lämpligt att göra det samtidigt med din så ni får samma stil och så. Även om det säkert går att göra vid olika tillfällen. Tänker mer att varför inte göra det samtidigt 
haha ja, det är för att han inte vill. Jag har ju ingen aning om hur det där funkar men det verkar som att man kan göra lite som man vill :)
När vi prata om att han skulle ha en till blev han lite fundersam och sa: Men jag ska väl inte ha en till ring? haha
Och självklart behöver han inte ha en till men jag blev bara så fundersam, hur går det egentligen till liksom haha
Men vad skönt, låter ju som att det finns tusen olika vis att göra "ringgrejen" på så då kör vi på som vi vill :) En ny ring till mig iaf ;) lite extra bling bling har aldrig skadat