• daniiel

"Bröllopsfest utrymd efter hot"

www.aftonbladet.se/nyheter/article15604982.ab

Stackars brudpar, och övriga människor.

Harrejisses vad ledsen och besviken, ja och rädd!, jag skulle blivit om detta hade hänt på vårt bröllop. Jag hoppas verkligen att det inte var/är någon fara. Brudparet, och alla gästerna, lär ju dock minnas den här kvällen för alltid. Förhoppningsvis var deras dag och kväll helt fantastisk fram till det här.

• Svar på tråden "Bröllopsfest utrymd efter hot"
  • daniiel

Jag hoppas att det inte var någon bomb, utan bara ett tomt hot. Även om det är hemskt nog. Vem gör något sådant? Ptja, kanske något gammalt svartsjukt ex.. hua.

• sirifredde

helt sjukt ju =( finner inga ord

daniiel skrev 2012-10-14 04:07:34 följande:
    Jag hoppas att det inte var någon bomb, utan bara ett tomt hot. Även om det är hemskt nog. Vem gör något sådant? Ptja, kanske något gammalt svartsjukt ex.. hua.
  • knackamackadam

Eller så är det så att det är en brud eller brudgum som väljer att röra sig i kretsar där hot och våld förekommer...

• daniiel

Så kan det ju givetvis också vara, men att bombhota ett bröllop? Det hör ju verkligen inte till vanligheterna, så vitt jag vet. Usch, är det såhär världen är? Såhär Sverige har blivit? Jag tycker det är hemskt!

• Kotthare

Säkert gangsters som hotar gangsters.

• knackamackadam

Jag tänker lite som kotthare och då tycker jag inte att det är något nytt. Dessutom är jag så hemsk att jag tycker att som man bäddar får man ligga. Om det däremot skulle vara en helt oförutsedd händelse med inblandade som inte alls har några kriminella anknytningar alls, då är det väldigt tråkigt att det händer.

Svar på tråden "Bröllopsfest utrymd efter hot"