Ja jag försöker att ingnorera deras utfall och säga i från men det är som att det går rakti igenom dem. Hörde senast idag att ja bara MÅSTE gå ned i vikt annars skulle ja inte va fin på bröllopet:(
maxmamma skrev 2012-10-14 22:31:36 följande:
Är man över 60 år ska man ta mej fan prata o bete sig som så gammal oxå, vilken jävla skitursäkt från din far att få trycka ner dig.
jag är INTE smal jag är 155cm lång o väger trist nog över 80kg pga av många omständigheter men inte kallar mig får så nedlåtande saker som att jag inte är smal nog osv.
mina föräldrar har väl heller aldrig sagt nått i stil med, oh vad underbart vacker du är men de har inte heller sagt så kränkande saker som din pappa gör.
Gör "slut" med din pappa o se till att få det underbara liv du är förtjänt av med din älskling o ta INTE skit o svälj det utan se till och omge dig med folk som förtjänar vänskap o samhörighet med en så fin människa som du.
Du klarar dig bättre utan sådan pappa åtminstone tills han tagit sitt förnuft tillfånga o kan be om ursäkt för allt trist han har sagt till dig o fått dig att gråta över.
som sagt, har man inget snällt att säga så kan man lika gärna vara tyst, det är mitt motto.
kram o lycka till med det stundande bröllopet