• Svar på tråden Hur ser er dukning ut?
  • Styrka


    Färgtema vitt och silver. Vi hade vita fleecefiltar som stolsöverdrag, knoppalakan som dukar med vit pappersduk under, silverljus och silverservetter från Duni, ljusstakar i glas från ikea, namnskyltar av silverfärgad tapet, diamantkonfetti (den syns knappt på bilden, men glittrade fint i ljuset). Till soyakoppar använde vi mazarinformar i aluminium (vi hade suchi till förrätt).
    Billig dukning, men snyggt, tycker vi i alla fall!
  • daniiel

    Rosa, svart och vitt som temafärger. Personalen på hotellet dukade. Vi hade med oss placeringskorthållare och placeringskort samt festhäften. Jag hade inte sett vaserna, blommorna eller ljusstakarna innan vi kom dit på bröllopsdagen. Jag tycker det blev lagom mkt på borden och både vaserna och ljusstakarna matchade ju färgtemat, så det var väl kul. Jag fick välja färg på rosorna. Jag hade dock förväntat mig större buketter och snyggare ljusstakar. Nåja...








  • Mela

    Det blev riktigt fint :) Dock så erbjuder inte den lokalen som vi har tänkt att hyra någon dekoration på borden ..
    Det kommer bli ett stort bröllop ! dock vet jag inte om jag ska ha runda bord eller vanliga:S
    Vet inte hur jag ska göra... vill gärna ha massvis med ljus men till de behöver jag ljushållare.. Ikea har ju billiga men de inte så att jag behöver 40 st utan ännu fler:(

Svar på tråden Hur ser er dukning ut?