ThereseV skrev 2013-03-07 17:16:13 följande:
Jag har bara varit in till ramonas och remanns och behövde inte boka tid hos någon av dom. Har man inte bokat tid så är det säkert i mån av plats och om dom redan har bokningar så får man kanske vänta eller komma tillbaks. På ramonas testade jag bara utan att titta på priserna, men jag såg någon hylla som det stod rea på så det går nog att fynda. På remanns hade dom billigare klänningar, men jag kollade inte så noga (hon visade mig min drömkläning direkt), men generellt så har jag tyckt att dom flesta fina klänningarna har funnits i dom högre prisklasserna..tyvärr.. Jag fick väldigt bra bemötande på båda ställena så jag kan iaf rekommendera att gå ner och kika lite:)
Tack! Då får jag ta mig en titt på båda

Therese89 skrev 2013-03-07 17:51:48 följande:
Jag var också på Svahns idag, och där behövde man inte boka tid (på vardagar i alla fall), det var ingen där när vi kom dit.
Jag har i alla fall hittat min klänning nu :D Köpte den tredje klänningen jag provade :) Jag hade tänkt mig en med spets utan släp, men det blev en glansig med släp istället ;) Men den satt väldigt fint på mig, och när hon satte upp håret i en klämma för att testa lite slöjor kände till och med jag mig fin :)
Hahah...det reflekterade jag inte över att du gjorde
Ja de hade en hel del fina kläningar!
Får väl se om man hittar ngt när man väl ska prova