• Cajjo

Hjälp!! Val av färger...

Vi behöver lite hjälp med val av färgtema!

Ska vi ha vinrött / ivory / guld eller brunt / limegrönt / ivory?? 

Är vinrött för juligt tillsammans med vitt och guld? Vi ska gifta oss i augusti... Vi gillar båda även mörkt brunt tillsammans med linegrönt, att det blir en häftig kontrast, men vi har så svårt att se det framför oss. Jag tänkte att jag kunde köpa lite dekorationsgrejer till korten och så för att testa, men allt är ju i så stora förpackningar och jag vill inte lägga en förmögenhet på det. Vill göra kort och dekorationer själv dock. Skrattande

Har nån bilder från dessa färgteman så vi kan få lite inspiration och uppfattning om hur det kan bli? Vi blir jätteglada om vi får se lite!! 

• Svar på tråden Hjälp!! Val av färger...
  • daniiel

Personligen tycker jag att vinrött och guld känns väldigt juligt och passande för ett vinterbröllop. Brunt, chokladbrunt, och lime är fruktansvärt snyggt tillsammans och känns betydligt somrigare :) Om jag var ni, så hade jag alltså valt brunt, lime och ivory :)

Googla orden wedding, lime och brown så kommer det upp massor av bilder :)

• Cajjo

Sidan var super! Tack!

Vi vill gärna se vad ni själva gjort också! Då får vi en bättre uppfattning om hur det ser ut när det inte är en stylist som gjort det.

Sååå... posta gärna lite bilder på era egna kort, dekorationer och allt annat ni gjort i dessa färger!! Skrattande 

• Cajjo
    daniiel skrev 2012-09-19 21:58:10 följande:
    Personligen tycker jag att vinrött och guld känns väldigt juligt och passande för ett vinterbröllop. Brunt, chokladbrunt, och lime är fruktansvärt snyggt tillsammans och känns betydligt somrigare :) Om jag var ni, så hade jag alltså valt brunt, lime och ivory :)

Googla orden wedding, lime och brown så kommer det upp massor av bilder :)
    Tack för tipset! Ska testa!
    Ja det var det där med rött och sommar... det är det vi är lite tveksamma till... 
Svar på tråden Hjälp!! Val av färger...