• Septem­ber12
    Äldre 18 Sep 11:22
    3781 visningar
    11 svar
    11
    3781

    BRÅDSKANDE Fiskars kantstans med dekorguide Lace (el spets)

    Hej,

    jag gifter mig på lördag och är i full gång med att tillverka vigselprogrammen, då går min stans sönder...Panik! Problemet är att jag inte hittar den någonstans på nätet och inte i någon butik.
    Det är Fiskars kantstans med dekorguide Lace eller spets på svenska. Är det någon som sett den? Eller har en som jag kan köpa? Måste ha den senast på torsdag el fredag...


  • Svar på tråden BRÅDSKANDE Fiskars kantstans med dekorguide Lace (el spets)
  • Tokig
    Äldre 18 Sep 11:27
    #1
  • Septem­ber12
    Äldre 18 Sep 11:32
    #2

    Då jag redan gjort 100 i den borden så skulle jag så gärna vilja kunna göra dem i samma. Har den även på inbjudningar, placeringskort m.m.

  • Äldre 18 Sep 11:33
    #3

    Visst är det här samma? www.scrapbook.se/catalog_details.php&PHPSESSID=e83aba3cc2b3e1182d8278e2444ea3c8


  • Tokig
    Äldre 18 Sep 11:41
    #4
    daniiel skrev 2012-09-18 11:33:03 följande:
    Visst är det här samma? www.scrapbook.se/catalog_details.php?ID=450&P...
    Du är grym Daniiel, som vanligt.

    Det står dock 10 dagars leveranstid, men ring upp dom. Förklara situationen. Klart de måste kunna skicka den med expressbrev!
  • Äldre 18 Sep 11:42
    #5
    Tokig skrev 2012-09-18 11:41:25 följande:
    Du är grym Daniiel, som vanligt.

    Det står dock 10 dagars leveranstid, men ring upp dom. Förklara situationen. Klart de måste kunna skicka den med expressbrev!
    Precis min tanke också, att det kanske går att kontakta dom och förklara att det är brådskande :)
  • Äldre 18 Sep 11:46
    #6

    Här fanns den också www.cchobby.se/baardpunch-spets-1-st.aspx och där är den billigare och leveranstiden är 2-3 arbetsdagar.


  • Septem­ber12
    Äldre 18 Sep 11:55
    #7

    Blev så lycklig, men scrapbook.se hade den inte trots att det ser ut så :(

    Och cchobby visste inte om dom kunde leverera i tid då varorna skickas från Danmark...

    Känner mig lite pesimistisk just nu!

  • Äldre 18 Sep 12:02
    #8

    Det går inte att skjuta upp utskick av inbjudningarna i någon vecka då? Jag tänker så du hinner få tag på den?

    Annars tror jag faktiskt inte att någon skulle reagera det minsta på om du använder en snarlik till övriga inbjudningar osv.


  • Septem­ber12
    Äldre 18 Sep 12:04
    #9

    Det är till vigselprogrammen jag använder den, vi gifter oss på lördag Glad

  • Äldre 18 Sep 12:07
    #10

    Ja, såklart.. det står ju i TS :P Ursäkta, jag läste inte tillräckligt noga. Då funkar ju inte det, nej.

    Hur många har du kvar att göra då? Jag tänker om du verkligen måste göra fler.


  • Heobea
    Äldre 18 Sep 16:12
    #11

    Var bor du?? Jag har en som du skulle kunna få låna om du finns i Östergötland!

Svar på tråden BRÅDSKANDE Fiskars kantstans med dekorguide Lace (el spets)