• Anna89

1 års bröllopsdag

Vi firar om en vecka bomullsbröllop ( alltså 1 helt år sedan vi gifte oss)

Har ni några tips på vad vi kan hitta på denna dag?

Skulle även vilja köpa en present åt min man. Inte allt för dyr bara...
    Tips?? 

• Svar på tråden 1 års bröllopsdag
  • daniiel

Ni kan hitta på vad ni vill :) Gå ut och äta, laga en god middag hemma och ha myskväll, boka in er på ett hotell och spendera kvällen där, gå på bio, gå ut på picknick, ha en fest osv osv.

När det gäller present, så är det ju svårt. Ungefär vilken prisklass? Vill du ge något som påminner om bröllopet, ett smycke, något praktiskt, kläder, något lite roligt.. ?

• Anna89

Jag har faktiskt ingen aning, men gärna något som kommer tillanvändning och max 1000 kr. 

• daniiel

Jag kan ju tillägga att vi hade en liten middag/fest för våra vänner på vår bröllopsdag och det var jätteroligt. Vi gav inte varandra några presenter.

Egentligen är vi dock mer "stanna hemma och mysa"-människor, så nästa år blir det nog att laga en extra god middag och bara mysa hemma. Då blir det nog någon liten present.

En gång till min makes födelsedag satte jag ihop ett litet kit med saker, de i länkarna nedan, samt en mysig filt, lite gott att dricka och något mer (kommer inte riktigt ihåg). Vi hade en jättemysig kväll då. Vi började med att äta middag, sedan spelade vi och åt gottis för att avsluta kvällen med ett bad tillsammans. Fyll-i-boken hade jag redan fyllt i och den läste vi tillsammans. Det där häftet med tillgodocheckar har vi kvar ännu, även om vi använt ett par, lite skoj faktiskt :)
    www.bluebox.se/showinfo.asp

Svar på tråden 1 års bröllopsdag