• camill­ablomb­erg
    Äldre 7 Sep 12:48
    2561 visningar
    3 svar
    3
    2561

    Skulle du betala mellan 15-25 000 för att en frisör, nagelterapeut, makeup-artist och fotograf kommer hem till dig och gör dig redo inför bröllopet?

    Hej, jag håller på med ett skolprojekt där jag ska starta ett fiktivt företag (detta kommer alltså inte bli verklighet) som erbjuder en frisör, nagelterapeut, makeup-artist och fotograf som kommer hem till bruden på bröllopsdagens morgon och gör bruden redo inför bröllop. Nu undrar jag om det finns några brudar/brudpar  i Västerbotten som skulle kunna tänka sig betala 15-25 000 kr för en sådan tjänst?

    Era svar kommer att användas som en slags marknadsundersökning för att påvisa om intresset för denna tjänst finns eller ej. Jag vore enormt tacksam om några av er vill svara på detta och hjälpa mig med min undersökning.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du betala mellan 15-25 000 för att en frisör, nagelterapeut, makeup-artist och fotograf kommer hem till dig och gör dig redo inför bröllopet?
  • Äldre 7 Sep 13:13
    #1

    Vi bor i Västerbotten och nej, det är alldeles för dyrt för att vi ens skulle överväga det. Det är ungefär samma summa som vår trerätters bröllopsmiddag (enbart maten då) för 60 personer kostade. Jag/vi hade aldrig tänkt tanken ens på att betala samma summa enbart för mig (bruden) att göra sin fin för bröllopet.


  • Melton­85
    Äldre 7 Sep 17:04
    #2

    Jag bor i och för sig inte i Västerbotten men nej verkligen inte. Är för mycket pengar.

  • imoen
    Äldre 7 Sep 18:24
    #3

    15000 är ungefär vad de professionella fotograferna tar för en hel dag. Om fotografen i ditt företag gör det + allt det andra så är det kanske inte för dyrt men bara för bruden på morgonen så är det hutlöst. Jag bor i Västerbotten. Jag röstade att det var för dyrt.

Svar på tråden Skulle du betala mellan 15-25 000 för att en frisör, nagelterapeut, makeup-artist och fotograf kommer hem till dig och gör dig redo inför bröllopet?