• Kemilie

    Ekotemplet 2013

    Hej! 

    Jag tar mig nu friheten att skapa en tråd som rör "bokningar" av Ekotemplet i Hagaparken under 2013. Jag och min fästman har bestämt att vi vill viga oss i Ekotemplet den 14 september 2013 mellan 14-16 för att få tid för fotografering och lite mingel efteråt.  

    Det är cirka ett år kvar men jag vet att detta är ett populärt ställe att ha sina borgerliga vigslar och fortsätter på samma vis som föregående år med att medlemmar kan skriva upp sina bokningar här så att det inte krockar! :)

    Sidan bokaekotemplet.se fungerar som sagt inte längre så sprid gärna den här tråden så att alla som vill kan se vilka dagar som är "lediga" under 2013! 

    Mvh Emilie  

  • Svar på tråden Ekotemplet 2013
  • Aggieswe

    Hej! Helt ny här på forumet och lyckligt förlovad! Skulle bara vara ute i sjukt god tid och boka ekotemplet 24/5 2014, eller finns det en tråd för 2014? Kram på er!

  • NumeroUno

    Ser inte ut att krocka med någon vad jag kan se 2013-09-14 13:00-14:00

  • TulaM

    Jag är också ute i god tid och skulle vilja boka Ekotemplet 2014-05-17 mellan kl 15:00-17:00.

  • minnaofredrik

    Hej , vi skulle vilja boka Ekotemplet för vår vigsel 2014-07-05 mellan kl.15:00-17:00.

  • ellenedward

    7 Juli 2014 bokar vi! 2014-07-07 (borde vi starta en ny tråd för 2014?) Exakt tid ej bestämt... men siktar på 13 - 17. återkommer när det är bestämt!
    Vart ska ni andra ha själva festen?  

  • ellenedward

    Nu har jag skapat en ny lista för 2014: www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m4323363.html 


    Jag tror att jag fick med alla på denna listan där, i ordning. Ber om ursäkt på förhand om jag missat någon och självklart gäller då denna ordningen! Så kolla gärna en gång extra hälsar en trött småbarnsmamma. 

  • mikesth

    Vi provar att "boka" ekotemplet 5 oktober 2013 kl 15:30 - 16:30.

    Förhoppningsvis är det ingen konkurrens med övriga då.

  • VigseliEkoTempletOktober2013

    Hej!

    Vi planerar att gifta oss i ekotemplet den 19:e oktober 2013 på eftermiddagen.

    Förhoppningsvis är det tillräckligt sent på året för att det inte ska vara någon konkurrens? Men Om ni planerar vigsel samma datum så är vi väldigt tacksamma för om ni mailar mig så snart som möjligt så synkar vi tid!  

    Tack på förhand!

    //M 

  • Antraci

    Hej!
    Eftersom det finns två trådar så dubbelpostar jag lite här :)

    Vi tänkte oss också ha vår vigsel i Ekotemplet Lördag den 7 September, 
    vi tänkte ha vigseln klockan 13:00 och att vara klara i god tid så att det är ledigt till klockan 15:00   

  • Malinbianca

    Hej tänkt att gifta mig i ekotempelt söndagen 30/8

    Blir en ganska kort vigsel å hoppas verkligen

    Inte de ska störa nån Annas planer! Mvh Malin

Svar på tråden Ekotemplet 2013