• Kemilie

Ekotemplet 2013

Hej! 

Jag tar mig nu friheten att skapa en tråd som rör "bokningar" av Ekotemplet i Hagaparken under 2013. Jag och min fästman har bestämt att vi vill viga oss i Ekotemplet den 14 september 2013 mellan 14-16 för att få tid för fotografering och lite mingel efteråt.  

Det är cirka ett år kvar men jag vet att detta är ett populärt ställe att ha sina borgerliga vigslar och fortsätter på samma vis som föregående år med att medlemmar kan skriva upp sina bokningar här så att det inte krockar! :)

Sidan bokaekotemplet.se fungerar som sagt inte längre så sprid gärna den här tråden så att alla som vill kan se vilka dagar som är "lediga" under 2013! 

Mvh Emilie  

• Svar på tråden Ekotemplet 2013
  • blueberry82

Hello everyone :)

I am sorry I do not speak Swedish.. :)

I've just posted on another thread but saw this one too so.. My fiance and I would like to book the temple for  Friday, June 21st 2013, at 3 pm.  :)

Good luck to you all! :) 

• Elin123

Hej allihop!

Jag och min fästman planerar att viga oss i ekotemplet 3 augusti 2013 (130803) kl. 17:00. Vi kommer nog att komma dit vid 16:30 för lite förberedelser. Efter vigseln kommer vi att ha bröllopsmidag och fest i fjärilshuset.

Mvh/ Elin Moe 

• mallanbrallan

Hej hej!
    Vi tänkte också viga oss i ekotemplet =)
    2 augusti kl 17-19 satsar vi på.
    Mvh Malin 

• tigeru

Hej!

Vill be att få paxa ekotemplet för en kort vigselceremoni lör 10 aug kl 15:00. Vi har inte tänkt vara där särskilt länge och hade tänkt skjutsa gästerna dit och tillbaka m båt om det alls är möjligt (tacksam för info från någon som har gjort så!). Inga anmärkningsvärda dekorationsinsatser planeras då stället är så vackert som det är :)

• suzanna001

tigeru skrev 2013-05-04 17:11:12 följande:Hej!Vill be att få paxa ekotemplet för en kort vigselceremoni lör 10 aug kl 15:00. Vi har inte tänkt vara där särskilt länge och hade tänkt skjutsa gästerna dit och tillbaka m båt om det alls är möjligt (tacksam för info från någon som har gjort så!). Inga anmärkningsvärda dekorationsinsatser planeras då stället är så vackert som det är :)Hej!Som du se så har jag reserverat ekotemplet för;  Hej alla glada!Jag måste ändra datum till den 10 aug klockan 16.00  (2013-08-10)  som jag skrev i ett inlägg som finns ovanför skrivit den;Mån 25 mar 12:08 Så det är väldigt vilktig att jag får tillträde klockan 16.00, då jag redan har skickat ut injudningskortet med de angivna klockslaget. Jag har även beställt en cateringsfirma som kommer vara där på plats (till och med innan) för att lägga upp lite saker som vi komme ratt bjuda på under väntandet på vigseln semonin ska ta akt.Hur ska vi lösa det???       

• AH01

Hej!

Vi tänkte ha vigsel i Ekotemplet lördag 7 september 2013, start kanske vid 15:00.

Verkar inte vara någon som skrivit om detta datum tidigare i denna tråd (eller på andra forum - jag postar väl där också).

Hjärta 

• chiarare87

Hej!
    Jag och min fästman planerar att ha vår vigsel i ekotemplet den 23/8 - 2013.

Så - PAX.

/C 

• chiarare87

Hej! Jag glömde helt att skriva att vigseln blir kl 15:00 den 23/8 2013.

/C 

• True Love

Skriver även här att vi önskar "boka" Ekotemplet 2013-08-17

Svar på tråden Ekotemplet 2013