• Äldre 27 Aug 09:46
    6030 visningar
    15 svar
    15
    6030

    Våra nya bilder! :)

    I augusti i år firade vi vår första bröllopsdag och vi ville göra något kul. Vi valde att dra på oss bröllopskläderna ännu en gång och bege oss ut. Tanke var lite "trash the dress", men pga diverse omständigheter (tex skador, kyla och liknande), så blev det mer vanliga bilder bara. Nåja, vi hade en rolig dag och nog blev klänningen lite smutsig iaf ;P



































  • Svar på tråden Våra nya bilder! :)
  • Fremm
    Äldre 27 Aug 09:50
    #1

    LJuvliga bilder - vilken rolig grej att ta fler foton med kläderna på! :) Härligt med så olika miljöer oxå! Jättefint!!

  • sweets­ueswed­e
    Äldre 27 Aug 09:52
    #2

    UNDERBARA bilder!!! MINST lika vacker som på bröllopsbilderna! Vilken bra idé att ta sådana här foton. :)

  • 101112
    Äldre 27 Aug 09:52
    #3

    Ahhha vilka fantastiskt härliga bilder :o)) den glädje du ni utstrålar är precis lika stark som om det är er första bröllopsdag inte 1 år senare Så GRATTIS till ert första år som gifta :o))))

  • CoG
    Äldre 27 Aug 10:21
    #4

    GRATTIS på er första bröllopsdag!

    Kanske borde man dra på sig brudklänningen och anv den hela första bröllopsdagen oavsett vad man ska göra....åka o handla på coop forum, ta lokalbussen ner på stan för att fixa lite ärenden osv och sedan gå ut och äta på kvällen kanske.

  • vinter­frost
    Äldre 27 Aug 10:25
    #5

    Åh de var ju jättfina bilder!! Härligt att inte behöva vara så "rädd" om allt!


    CoG skrev 2012-08-27 10:21:10 följande:
    GRATTIS på er första bröllopsdag!

    Kanske borde man dra på sig brudklänningen och anv den hela första bröllopsdagen oavsett vad man ska göra....åka o handla på coop forum, ta lokalbussen ner på stan för att fixa lite ärenden osv och sedan gå ut och äta på kvällen kanske.
     Tummen upp! haha
  • Äldre 27 Aug 10:42
    #6

    Underbara bilder!

  • Äldre 27 Aug 11:00
    #7

    Oj vilka härliga bilder! Och vilken kul grej, att på sätt och vis återuppleva allt! Fantastiskt, jag blir nästan lite tårögd här på jobbet!

  • Äldre 27 Aug 11:16
    #8

    Tack alla! :)

    Ja, det var kul att lite få återuppleva bröllopsdagen, minnas tillbaka och ha kul tillsammans. Även om vi kanske inte ser så glada ut på alla bilder :P haha

    Kan ju tillägga att jag pga diverse omständigheter har gått upp 20kg sedan bröllopet också, så jag var lite tveksam till att göra det här, men vad fasiken..

    Vi funderade på att handla i kläderna faktiskt, men då hade vi ju velat fota också och det får man inte, så vi struntade i det. Kan dock säga att vi fick en hel del blickar ändå där vi var hehe


  • CoG
    Äldre 27 Aug 19:58
    #9

    Jag har varit gift en gång tidigare och sent på natten påväg till hotellet efter bröllopsfesten insåg vi att vi glömt en grej hemma.
    Istället för att be chaffisen köra oss hem gick jag in på Preem och ställde mig i kön där.
    Kassörskan såg lite stirrig ut då jag stod där i full brudutstyrsel och frågade efter ett paket kondomer...

    Men det är lite roligt att gå klädd sådär fint på ställen där det inte förväntas.

  • Äldre 27 Aug 20:06
    #10

    Härliga bilder


    Grattis till bröllopsdagen!

  • Eillin
    Äldre 27 Aug 20:07
    #11

    Haha... satt just och fundera om ni gjort någon "trash the dress" fotografering... Du sökt ju klänning för det, blev det den gamla? 

    Jätte fina bilder och ni var jätte fina!Glad Tänkte göra en  "trash the dress"fotografering sen oxå hoppas den blir bra oxå! 

  • Anny
    Äldre 27 Aug 20:51
    #12

    Love it!!!

     

  • andrea­ojag
    Äldre 27 Aug 21:25
    #13

    Vackra bilder! :) :)

  • Anneli­256
    Äldre 28 Aug 07:33
    #14

    Underbara bilder. Vi är snart på g oxå med vår fotografering, lite omständigheter som gjort att det inte blivit av än tyvärr :)

  • Äldre 28 Aug 09:57
    #15

    Tack allihopa! :)


    Eillin skrev 2012-08-27 20:07:56 följande:
    Haha... satt just och fundera om ni gjort någon "trash the dress" fotografering... Du sökt ju klänning för det, blev det den gamla?
    Ja, det blev den gamla klänningen trots allt :P Hoppas att er fotografering blir bra och rolig! Visa gärna bilder sen :)
    Anneli256 skrev 2012-08-28 07:33:24 följande:
    Underbara bilder. Vi är snart på g oxå med vår fotografering, lite omständigheter som gjort att det inte blivit av än tyvärr :)
    Hihi ja, det var jätteroligt, men det blev som sagt inte så "trashigt" som först hade planerat. Visa gärna era bilder sen också, kul att se :)
Svar på tråden Våra nya bilder! :)