Brudklänning. Aspera 2013
Hej alla blivnade Brudar!
Denna klänning ska jag gifa mig i. Vad tycker ni ?
Alla åsiter tas tacksamt emot!
Hej alla blivnade Brudar!
Denna klänning ska jag gifa mig i. Vad tycker ni ?
Alla åsiter tas tacksamt emot!
Jag tycker den är jättefin och ser ut att passa dig bra. Bra val! :)
Åhhh, jag har sett den i skyltfönstret och dregglat lite när jag gått förbi! Du är toppenvacker i den!!
Tack för era fina kommentarer! Är det nån annan som har provat denna klänning ? Släpet är helt underbart å tyget är tjockt och känns lyxigt :) dock är leverans 14-16v....
Jag har sett den någon annan stans, på en modellbild, eller på en skyltdocka eller något annat och det enda jag kunde tänka på då var "vem sjutton vill ha en fluga på magen".
Men på dig är den jättesnygg. Och "flugan" passade bra där den var för den drar blicken till din smala midja och platta mage.
Ytterligare ett bevis på att det är bruden som gör klänningen och inte tvärt om
Tack igen ! Jag var väldigt tveksam när expediten visade den , men jag provar tänkte jag! Jag fullkomligt älskar klänningen, dock är den en strl för liten samt lite för lång :) dom fixar det å syr in till samma pris ! jag känner mig som en Disney prinsessa :) Vill gärna höra era åsikter !
asperacollections.com/3052 här är klänningen på modellen....är nöjd med mitt val :) Men är den lite för " hängig/lös" framtill ?
åh känner verkligen att jag prova den igen !!! åh vad dom dröjer på butiken,,,,,, Vill verkligen inte att den ska vara för häning framtill som på modellen :/
Jag har provat den här klänningen och tycker också att den är jättefin! Klänningen är jättefin på dig, älskar livet, rosetten och kjolen! Detta är verkligen en äkta prinsessklänning! Får jag fråga vad butiken tar för klänningen? I den butiken jag tittat kostar den 7 000 kr (fast då får man ett presentkort på 500).
Det kommer nog ändå inte att bli denna för mig eftersom jag är rätt kort (158) och jag upplevde att jag försvann lite i kjolen. Men jag ska bestämma mig på lördag så vi får se. Har provat några andra av hennes klänningar och de är också jättefina.
Jag lyckades aldrig hitta klänningen på hemsidan, så det var ju jättebra att jag kunde se den via din länk. Jag är visst inte så hightech. :)
Det jag tycker och det har inget med dig att göra utan det är modellen på klänningen. Kjolen börjar högt upp och då krymper överdelen och det blir, ibland, ett stort tält av kjolen. Men det kanske bara är bilden som är missvisande :)
Jag har provat den här klänningen och tycker också att den är jättefin! Klänningen är jättefin på dig, älskar livet, rosetten och kjolen! Detta är verkligen en äkta prinsessklänning! Får jag fråga vad butiken tar för klänningen? I den butiken jag tittat kostar den 7 000 kr (fast då får man ett presentkort på 500).
Det kommer nog ändå inte att bli denna för mig eftersom jag är rätt kort (158) och jag upplevde att jag försvann lite i kjolen. Men jag ska bestämma mig på lördag så vi får se. Har provat några andra av hennes klänningar och de är också jättefina.
Jag lyckades aldrig hitta klänningen på hemsidan, så det var ju jättebra att jag kunde se den via din länk. Jag är visst inte så hightech. :)
Jag tror det är rörelsen som modellen gör som gör att det ser ut som att kjolen är hängig framtill. Jag upplevde inte att kjolen var hängig framtill fastän jag provade en storlek för stor. Den kommer säkert att sitta super och de kan väl hjälpa till och ändra lite om det behövs också? Så här såg klänningen ut på mig. Den passar verkligen bättre på dig. :)
Åh tack vad snällt! Jag har provat flera klänningar, men inte förälskat mig i någon än och det är ju så man vill känna, eller hur? Precis som du känner för denna. :) Jag har i varje fall bestämt mig för en butik (har varit till tre olika och bestämt mig för att köpa i en där jag verkligen fick bra service). De vill att jag kommer in på lördag och bestämmer mig på grund av leveranstiderna. Så då måste jag göra det. Har förälskat mig lite i denna se länk, men den är dubbelt så dyr. och jag kan inte prova den för de har den inte inne... Vad tycker du? Kan det verkligen vara värt så mycket pengar??? Jag är tveksam, det är ju bara en dag. Å andra sidan så funderar jag på att försöka sälja klänningen sen.
http://www.philcollinsbridal.co.uk/collections/phil-collins-bridal/2012/pc1903/full
Ska du behålla din klänning? När är det dags för er? :)
Hej Kramen, ursäkta om jag hamnade i fel ämne förut. Reparerar skadan genom att ta mig tillbaka till vad din tråd handlar om. Har du sett att Hannah Graaf har på sig din Aspera klänning i ett bröllopsmodereportage i senaste numret av Bröllopsguiden? S. 58. Den är verkligen jättefin. :)
Tack för tipsets:) har inte hunnit köpa tidningen än. Kram
Den passade dig jättebra