• aviman
    Äldre 23 Jul 08:30
    4656 visningar
    21 svar
    21
    4656

    Pinterest, någon?

    Någon mer än jag som finns på Pinterest?

    Vore väldigt roligt att följa varandras inspirationstavlor! Jag hittar väldigt mycket bra idéer där! Skrattande
    Jag finns här:

    http://pinterest.com/tudelat/

    Finns du? Solig 


  • Svar på tråden Pinterest, någon?
  • Äldre 29 Apr 22:07
    #11

    Är heelt beroende av Pinterest


    http://pinterest.com/lilo84/


  • Äldre 29 Apr 23:32
    #12
  • BellaB­ella
    Äldre 30 Apr 23:28
    #13
  • Annamo­lly
    Äldre 1 May 00:20
    #14

    Har ar min: http://pinterest.com/annahmolly/


    2013.06.22 Samos, Grekland
  • kj79
    Äldre 20 Jul 23:34
    #15

    Öh, känner mig lite osäker...men jag skaffade just pinterest då jag tänker att man kan hitta massa bröllopsinspiration där. Men hur funkar det egentligen? Kan man ladda upp vems som helst bilder och...ja, alltså. Förstår inte riktigt. Förklara gärna! :)

  • virpih­elena
    Äldre 19 Feb 23:55
    #16

    Har hittar du min, båda bröllop och mycket annat..Hjärta
    www.pinterest.com/fannyalexandra/

  • Äldre 20 Feb 00:06
    #17

    Pintresr.com/linairmalm Pintrest är ett toppenverktyg :)

  • Äldre 20 Feb 08:17
    #18

    Kj79: jag har inte helt greppat det är heller, men jag tror att det är så att när du är inne på olika sidor på nätet och tittar på bilder så finns det en hel del, mest amerikanska sidor, som är anslutna till pinterest, därmed kan man pinna bilden. Om du tittar på bilderna på pinterest så ser du under att alla är anslutna till en hemsida. Sen vet jag inte om man kan ladda upp egna än.

    Min pinterest är www.pinterest.com/kalejdo

  • virpih­elena
    Äldre 20 Feb 12:42
    #19
    Kalejdoskop skrev 2014-02-20 08:17:03 följande:
    Kj79: jag har inte helt greppat det är heller, men jag tror att det är så att när du är inne på olika sidor på nätet och tittar på bilder så finns det en hel del, mest amerikanska sidor, som är anslutna till pinterest, därmed kan man pinna bilden. Om du tittar på bilderna på pinterest så ser du under att alla är anslutna till en hemsida. Sen vet jag inte om man kan ladda upp egna än.

    Min pinterest är www.pinterest.com/kalejdo
    Jo, du kan ladda upp egna bilder också. Uppe på höger, vid sidan av ditt brukernamn, finns det en röd box med pluss på. Clicka på den, och välja "Upload a Pin" så öppnar en box där du kan ladda upp egna bilder från pc. :)
  • Äldre 20 Feb 12:46
    #20
    virpihelena skrev 2014-02-20 12:42:21 följande:
    Jo, du kan ladda upp egna bilder också. Uppe på höger, vid sidan av ditt brukernamn, finns det en röd box med pluss på. Clicka på den, och välja "Upload a Pin" så öppnar en box där du kan ladda upp egna bilder från pc. :)
    Oh, vad nice! Tack för infon :)
  • Äldre 20 Feb 14:33
    #21

    Gud va spännande att det finns fler som hört talas om detta :D Jag bara älskar pinterest o har funnits där ett tag.

     www.pinterest.com/annsofiech/


Svar på tråden Pinterest, någon?