• Monkan10

    Sa inte ha "traditionella" vita skor. Snälla lägg upp bilder på era skor, så jag kan få inspiration :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-21 01:35
    Söker alltså bröllopsskor med ljus och lykta! Önskar se lite bilder på vad ni andra ska ha.. Gärna lite "ovanliga" skor oxå ;)

  • Svar på tråden Sa inte ha "traditionella" vita skor. Snälla lägg upp bilder på era skor, så jag kan få inspiration :)
  • MikeSandra

    De här skorna ska jag ha på mig på vårat bröllop



  • Tokig
    citrondoft skrev 2012-08-15 21:57:23 följande:
    Fina skor! Har du färgat dem själv? Vart köpte du isf färgen?
    Tack snälla.

    Jag har inte förgat dom själv utan köpte tjänsten från butiken. Alla Rainbow club skor går ju att färga. Oavsett om du går in i en brudbutik eller köper dom på nätet.

    Jag köpte mina skor via http://www.elegantsteps.co.uk/ eftersom det blev mycket billigare än att köpa de i brudbutik.
  • Naive

    De här ska jag ha! Hittade dem på superrea, 70%. Ändå dyra, men inte riktigt så illa som annars....  

  • Fremm

    Jag har beställt dessa men inte fått hem dem än... lite svårt att handla på nätet när man inte kan prova tycker jag... och just nu är jag mer sugen på ett par cerise eftersom den färgen ingår i färtemat... älskar ju färg och tycker de personliga och färgglada skorna på denna sidan är ljuvliga! Kul att i skor känneteckna lite "vem man är" ;)

  • Fremm


    Konstigt den kom inte med i förra inlägget men här är den....
  • Guanaca

    Erik2710, wow vilka läckra stövlar! Och citronsaft, vilken underbar grön färg och suveränt foto på era fötter

  • Tok kär Annki
    Sessan6 skrev 2012-08-14 23:48:30 följande:
    Åhh så fina. Vad har du köpt dem?
    Tack så mycket! Jag älskar skorna! Hjärta Dem är köpta på Deichmann för hela 249:-. Skrattande Sköna att gå i är dem också. Skrattande Nu står dem som prydnad på en hylla min vackra skor. Glad
    Lycka till!!! {#emotions_dlg.flower}
    Tok kär Annki
  • Camilla837

    Hämtade mina skor idag, De är underbara. Älskar de:)
    Vi ska ha silver/cerise som tema och har båda valt att ha skor efter färgtemat.

    Mina och min M2bs skor




     
  • BlomAnna

    Mina är väl inget särskilt så men det är inga "vanliga" vita brudskor



     Ursäkta de bleka och aningen orakade benen
Svar på tråden Sa inte ha "traditionella" vita skor. Snälla lägg upp bilder på era skor, så jag kan få inspiration :)