• Monkan10

Sa inte ha "traditionella" vita skor. Snälla lägg upp bilder på era skor, så jag kan få inspiration :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-21 01:35
    Söker alltså bröllopsskor med ljus och lykta! Önskar se lite bilder på vad ni andra ska ha.. Gärna lite "ovanliga" skor oxå ;)

• Svar på tråden Sa inte ha "traditionella" vita skor. Snälla lägg upp bilder på era skor, så jag kan få inspiration :)
  • Tokig

Som utlovat, här är mina fina skor.

• lurigmumin
    operfekt skrev 2012-07-23 17:29:26 följande:
    Hittade! www.ebay.co.uk/itm/NEW-ANNE-MICHELLE-LADIES-S... verkar dock som att lila är tillfälligt slut, men du kan ju testa att maila & se när de får in dem =)
    Åh gud va gulligt av dig att leta! Jag har surfat runt som en dåre. Tusen tack! Ska maila säljaren och se om de kommer in.  Hur är de i storleken, breda/smala?
  • operfekt
    lurigmumin skrev 2012-07-23 22:31:00 följande:
    Åh gud va gulligt av dig att leta! Jag har surfat runt som en dåre. Tusen tack! Ska maila säljaren och se om de kommer in. Hur är de i storleken, breda/smala?
    Hmm, jag tror de är ganska normala, 36 var liite stort för mig dock, så kanske aningen stora i storleken, men vet inte om det skulle funka att ta en annan strl, kanske om man ligger mellan två storlekar att man tar den mindre..
  • Tok kär Annki
    Sanna87 skrev 2012-07-23 19:05:43 följande:
    Åhh, jag har tittat på precis samma, men jag är lite tveksam till klacken, är inte jättevan direkt med kllackar, och definitivt inte höga och smala klackar. Är dem sköna, är klacken "vinglig" typ??
    Ja visst är dem underbara Flört Jag tycker dem är sköna och jag tycker inte klacken är "vinglig" men jag gick alltid i skor med hög klack förr. Lycka till med ditt skoletande! Skrattande
    Tok kär Annki
  • Milano

Tips tips tips! Kolla ebay efter Badgley Mischka, där finns det ibland i rätt storlek och ganska ofta från säljare man kan lita på (som har många stjärnor).
    Själv är jag kär i ett par Badgley Mischka "Randee" som jag vill ha på mitt bröllop, men hittar aldrig ett par vita på ebay. Väntar fortfarande

Fannyterez skrev 2012-07-22 11:41:20 följande:

Dom här vill jag ha på mitt bröllop! Ganska dyra men sååå fina .
    härär länken, hemsidan har mkt fina skor till vareierande priser + rea nu!!
    www.endless.com/Badgley-Mischka-shoes-handbag...#ie%3DUTF8%26cAsin%3DB005OLTPVK%26fromPage%3Dsearc h%26sr%3D1-63%26qid%3D1342949748488%26clientPageSi ze%3D100%26brands%3DBadgley%2BMischka%26node%3D241 745011%26sort%3D-product_site_launch_date%26showDe signer%3D1%26asin%3DB0055ANMIC%26ref%3Dsr_1_63%26p ageCode%3Dd
  • BeccaBus

Jag skulle ha haft ett par underbar, skyhöga turkosa skor (som skulle matcha tärnornas klänningar) men så gick jag och bröt benet och slet av alla band i fotleden och kan fortfarande inte ens se åt klackar. Bröllopet är en månad bort så jag fick tänka om.

Jag såg att även Fröken Finemang postat att de ska ha converse! Awesome!!!

Mina är specialdesignade och beställda via min kusin i USA. Går inte att köpa direkt till sverige och inte heller betala med internationella kort. Men det löste sig! Yeay!

• FruStendahl

Här är mina brudskor!! hade velat haft ett par ljusrosa men blev kär i dessa.. sköna och så otroligt vackra!

H

• FruStendahl

Såhär ser dom ut på foten ;)

Svar på tråden Sa inte ha "traditionella" vita skor. Snälla lägg upp bilder på era skor, så jag kan få inspiration :)