Vet inte vad jag ska göra, bara gråter
Jag är i total chock å vet inte va jag ska göra.. är så förvirrad å så förbannad å så sårad kan bara gråta.. Tillit är allt för mig.. att vara ärlig och öppen är det viktigaste som finns för mig.. varför jag vill gifta mig med den man jag ska gifta mig med på lör är till stor del att han är ärlig.. till största del tom..d e vad som gör honom annorlunda än alla andra.. lr gjorde.. för nu har han dolt något för mig och ljugit om det dessutom i 3 veckor.. han har rökt, 2-3 cigaretter om dagen i tre veckor å inte sagt nåt.. jag har känt röklukt ett par ggr men då har han sagt att någon annan rökt.. han har verkligen ljugit om det också.. efter att jag gråtit om att han rökte och varit livrädd för att han ska dö av d, speciellt efter min morbror dog av lungproblem blev jag ännu mer rädd för det och han vet det.. han har sett mig bryta ihop över min rädsla att han ska bli sjuk och dö.. han har lovat aldrig mer.. men rökningen är ändå inte det värsta, hade han sagt det första dagen hade jag hjälpt honom sluta det hade inte alls varit samma sak.. men att han dolt det så länge och ljugit.. känns som jag inte vet vem han är längre.. just det här trodde jag aldrig jag skulle behöva känna med honom.. nu tror jag inte på vad han säger längre.. jag tvingade honom ge mig alla cigaretter å sprang ner å slängde dem storgråtandes å frågade honom om d va alla cigaretter? Ja sa han, å förut hade jag trott honom, alltid kunnat tro på vad han säger men inte nu.. nu vill jag söka igenom alla hans kläder å väskor.. har verkligen förlorat tilliten totalt.. jag är så lost nu.. känns som han förstört allting.. hur ska jag kunna stå där på lör å höra honom lova saker när jag vet att han e kapabel att ljuga.. jag e så krossad av d här å d känns som deja vu från alla andra män i mitt liv som svikit mig å nu han som jag aldrig trodde kunde göra så.. samtidigt vill jag inte han ska få fuck upp det här bröllopet å allt.. vet inte va jag ska göra..
Han är för övrigt likadan.. det här är dödssynd i vår relation..något som inte får hända.. han vet om det och han är ledsen och jag tror att med tiden kan jag förlåta och lita på honom igen (hade d varit tvärtom hade han ställt in på en gång..) men vi har inte tid.. vi har 3 dagar.. dumma dumma karl :'(